Die hards zullen deze review wel gezien hebben maar je kunt hier goed het verschil in pasvorm zien. Ok, de vergelijking is met een vintage Seastar maar die zal niet ver van de huidige 35mm af liggen.
Ook nooit geweten dat de zwarte plaat een borstel heeft. Dat maakt me extra nieuwsgierig, die renders zijn echt ruk. Zelfs Seiko doet het beter
Mijn aandacht hebben ze. De hype rondom de PRX vind ik best begrijpelijk alleen heb ik het geheel, voornamelijk door de geïntegreerde band, altijd te groot gevonden. Het totaal van lug to lug kwam boven de 50mm uit volgens mij.
Er vanuit gaande dat dezelfde verhoudingen ook in de nieuwe 35mm versie zitten, is dit een hele logische stap en voor mij (17.5cm omtrek pols) best interssant!
51mm volgens mij en ja, dat maakt een 35mm voor velen (zo niet de meeste) mensen met een 17 tot 18,5 cm polsomtrek veel aantrekkelijker dan de grotere versie.
Ik hoop alleen echt dat ze dezelfde kleuren en structuren wijzerplaten gaan introduceren. Nu lijkt alles een “goedkope” sunburst variant.
Het is een rechte kast met geïntegreerde lugs, dan krijg je altijd een hoekig verloop waar de band begint op de pols.
Ik hoop ook dat er iets leuks op de wijzerplaten gebeurt. Iets als een reliëf als de automaatversie heeft zal ook niet misstaan.
Op die polsmaat vind ik de vintage Seastar echt een stuk beter passen. Overigens is een 16cm omtrek echt heel klein en ver beneden het gemiddelde.
Bij aanvang (bij de kast) ja, dat is onvermijdelijk bij dit ontwerp. Maar loopt de band daarna mooi rond om de pols? Bij veel foto’s die ik van de 40mm versie zie vind ik van niet en daarmee minder fraai.
Ik zag zojuist in een andere forumpost voorbijkomen dat deze 35mm bij de dealer te passen is. Iemand een idee wanneer deze daadwerkelijk beschikbaar komt?
meh, ik heb 'm in een tissotboutique gepast een paar maanden geleden en het was echt no bueno met een pols in de 16 cm. Dus erg hyped voor de 35… Binnenkort maar eens binnenlopen bij de lokale Tissotboer.
Iemand ondertussen al de 35mm gespot ergens? Zag volgens mij wel al te bestellen op Tissot website zelf… Maar ja… wil eigenlijk eerst even kijken en passen
Ik heb 'm gepast in DH bij Van Willigen. De gouden is the ‘one to have’. Past mij een stuk beter dan de 40mm, maar hij draagt toch wel soort van klein.
Koreaans filmpje, maar wel mooie beelden.
Momenteel staat de Bulova Super Seville bovenaan mijn wish list, maar de nieuwe groene en blauwe,en stiekem ook wel de goude zijn zeker 2de keus.
Wel weer typisch (excuseer mijn verontwaardiging) maar net als (initieel) bij Tudor is het of oversized of net te klein. Bereiken ze daar dan echt uiteindelijk een hogere verkoop mee door meer kopers aan te spreken?
Als die chrono nou eens niet 42mm was maar 39 dan zou ik er voor in de rij gaan staan zelfs. Die nieuwe chrono is zo mooi maar de 40mm prx is al te groot voor mijn dunne polsen laat staan de 42mm