munkel

Mooie Omega Polaris Chrono overgenomen van @munkel. Ik kon bijna online de verpakking volgen :+1:t2:
Nette deal en vlot in de communicatie, Topper :smile:

2 likes

Horloge verkocht aan @munkel.
Helemaal prima :+1:t2: keurige en vlotte communicatie (en betaling). Dus prima ‘zakendoen’, veel plezier met de duikert!

1 like

Die heb ik weer van hem gekocht. (Niemand wil een oranje Scurfa blijkbaar. :smile: )

En inderdaad prima ‘zakendoen’ met @munkel a.k.a. Marco.

1 like

De verkoop van mijn Ebel aan Marco liep op rolletjes. Relaxed contact, vlotte betaling, kortom: prettig zakendoen met @munkel.

3 likes

Horloge van @munkel overgenomen. Enorm fijn contact en gezellige overdracht. Zeker aan te raden!

2 likes

Gratis bandje gekregen van @munkel.
Wat wil je nog meer? Super aardig van hem! Dank je Marco. Mijn Tuna is blij.

2 likes

Ook hier een GRATIS rubberen band binnengekomen van @munkel, zelfs de porto werd betaald …klasse.
Kunnen we Longiness van de zomer eens laten verrubberen…

1 like

Mooie nato gratis mogen ontvangen. Ongebruikt en incl porto kosten. Dankjewel @munkel voor deze mooie mogelijkheid!

2 likes

Superleuke (& gloednieuwe) nato strap voor noppes gekregen van @munkel. Ik mocht zelfs de verzendkosten niet terugbetalen :smiley: Wat een topper.

Ik had ook meteen een plan voor deze grijze 22mm’er met oranje streep: onze HFLE uit 2016. En al zeg ik het zelf: het staat 'm niet verkeerd!

3 likes

Snelle deal, prettig contact en de tool ook nog eens thuis afgeleverd: beter wordt het niet!

Dank @munkel/ Marco!

1 like

Snelle deal gesloten en mooi horloge 2 dagen later al ontvangen. Bedankt en tot de volgende.

1 like

Top! veel plezier er mee!

Watchroll van Marco overgenomen. Snel contact opgenomen en spoedig was alles rond. Ook het verzenden ging snel en het zat allemaal keurig ingepakt. Prettig zakendoen :ok_hand: Bedankt Marco.

1 like

Pouch overgenomen.
Screenshot van betaling was voldoende voor Marko want moest internationaal verstuurd worden. Op de trage levering van PostNL na alles tip top in orde.

1 like

Ik sluit mij aan bij degene boven mij. Van Marco een Tissot overgenomen en na wat berichten over en weer hebben we de deal kunnen sluiten. De verzending ging snel en ik werd goed op de hoogte gehouden. Het horloge was in tiptop staat en het liep nog steeds op de dag van aankomst (en zelfs nog de dag daarna :slight_smile: ) Het is dus prettig zaken doen met Marco aka @munkel :ok_hand:

1 like

Watchwinder verkocht aan @munkel . Snelle deal, zeer vlotte communicatie en voor ik er erg in had stond het geld al op mijn rekening. Aanrader :star::star::star::star::star:

1 like

Ook ik kan me aansluiten bij het positieve rijtje van ervaringen met Marco. Spontaan en vriendelijk contact, vlotte en realistische onderhandelingen en een liefhebber. Aanrader om zaken mee te doen.

PS: Veel plezier met de Tudor BB metas gewenst.

1 like

Marco is een topper!

Snelle verzending, vlotte communicatie, duidelijke omschrijving.

Om meer kan je niet vragen!

1 like

Vandaag horloge gekocht en een hele tijd over horloges geklept met @munkel

Gouden kerel, goede prijs en meedenkend type.

1 like

Gezien er 2 topics over mij zijn, en ik deze wil samenvoegen.