munkel

Gezien er 2 topics over mij zijn, en ik deze wil samenvoegen.

Gezien er 2 topics over mij zijn, en ik deze wil samenvoegen.

1 like

Topdeal,vandaag met Marco een ruildeal gedaan, ben er blij mee :star_struck:

1 like

Dank je wel Hendrik, ik ben er ook erg blij mee! Was een aangename ontmoeting!

1 like

Geen koop- of verkoopervaring met @munkel maar vond zijn give away actie zo sympathiek. Dan moet je wel een goeie vent zijn :+1:t2:. Dat is absoluut een aanbeveling waard :wink:.

1 like

Ik heb een Tudor overgenomen van @munkel en dat is heel fijn verlopen. We wonen te ver uiteen voor een persoonlijke overdracht, maar Marco heeft alles gedaan om de verkoop goed te doen verlopen. Omwille van omstandigheden liet de verzending even op zich wachten, maar hij heeft me perfect op de hoogte gehouden en er nog een kleine attentie bij gegeven voor het geduld.

Topkerel, echt een aanrader! :+1:

1 like

Geen aankoop gedaan bij Marco maar hij heeft me wel nuttige tips gegeven in de wereld van horloges. Ik zou zo een horloge bij hem kopen :+1:

1 like

Marco reageert op alle contacten vriendelijk en is meer dan attent in zijn handelen.

Geen horloge gekocht, maar wel een pakketje in de brievenbus.

Bedankt!

1 like

Met een weggeefactie ben ik de gelukkige geworden om een Casio van @Munkel a.k.a. Marco te mogen ontvangen.
Of beter gezegd, is mijn zoon (met een slapend account @Tiemo2011) de gelukkige geworden!

Marco heeft het hele proces updates gegeven over de status van de verzending, begeleid met fotomateriaal.
Het horloge is in perfecte staat ontvangen en dankbaar in ontvangst genomen!

Een prachtig gebaar, wat n.m.m. de forumspirit bevestigt.

Hartelijk dank Marco!

2 likes

Tja, Ik heb over het algemeen hele prettige ervaringen met Hf leden maar @munkel / marco staat absoluut in de top3 - nu voor een 2e keer aan tafel mee mogen zitten en yup, toppertje! Oprechte liefhebber en aardige gozer. Graag tot een 3e keer :blush:

1 like

Vandaag een hele roadtrip door Nederland gemaakt en een super mooi Tudor overgenomen van @munkel / Marco. Normaals dank ben er super blij mee.

1 like