Prettige ervaring met Marco. Goede communicatie en snel verzonden.
Aanrader!
Longines verkocht aan @munkel
Snelle communicatie, aardige vent.
Had zelfs nog tips voor aankoop van mijn volgende horloge.
Al met al prima deal.
Mooie Alpina bij @munkel gekocht.super snel binnen en supergoed verpakt Bombproof👍.Aanrader toppie.
Longines gekocht bij munkel. Leuke vent, prima afspraken en communicatie. Horloge zelfs nog even op maat gemaakt…![]()
Horloge gekocht van @munkel . Snelle communicatie en een gezellig gesprek over de hobby gehad. Een aanrader dus!
Horloge verkocht aan @munkel , fijne deal, vlotte communicatie en gezellig gesprek. Handelen met Marco is een aanrader ![]()
Horloge verkocht aan @munkel echt een aardige gast!! Was super gezellig en komt afspraken super goed na!
Aanrader!
Horloge van gekocht. Snel en netjes geregeld. Spraakzaam en leuk contact ![]()
.
Prima kerel, fijn in contact en snelle deal voor een horloge dat echt in helemaal perfecte staat is. Aanrader ![]()
Afgelopen zondag heeft @munkel een mooie Yema van mij overgenomen. Contact was lekker vlot en hebben snel de deal kunnen sluiten. In eerste instantie ging ik het horloge opsturen, maar uiteindelijk toch besloten af te spreken voor de overdracht. Nog gezellig gebabbeld over horloges en altijd leuk om mensen te ontmoeten die de passie delen.
Zeker een aanrader en tot de volgende Marco, veel plezier met je nieuwe horloge! ![]()
Heel prettig zaken gedaan met @munkel
Wat een ontzettende aardige vent!
Leuk even gekletst te hebben en nogmaals bedankt Marco!