Het is een regelrechte gotspe. Ooit haalde ik het in mijn hoofd om te suggereren dat ze een gestandaardiseerd protocol moeten toepassen in wat wel/niet in die bak moest. Geen succes… Ik ging nog net niet in m’n ondergoed door de x-ray machine…
Het extra item, dat zouden ze moeten reguleren èn handhaven. Je hebt één stuk handbagage (aan afmetingen gebonden) plus één extra item dat onder de stoel moet passen. En dan toch proberen die tweede rugzak in het overhead compartment te proppen tot ergernis van de cabin crew.
Eh, gewoon de KLM app, of welke maatschappij je ook maar vliegt, en gewoon vantevoren on line inchecken, boarding pass op de telefoon, en hopsakee, man.
Op z’n hoogst nog even langs het automaatje voor het koffertje. Parkeren ook even vantevoren reserveren en betalen, en als je rijen wilt vermijden gewoon even een Privium abbootje doen.
Lekker man.
Nope. Heb je een koffer of grotere backpack? Inchecken die handel. Het extra item en een jas zou letterlijk het enige moeten zijn wat je in de cabine mee mag, in mijn perfecte vliegwered. Ook geen vokking nekkussentjes.
En de doodstraf op schoenen uit doen. Gewoon zo de deur uit lazeren op 10.000 meter hoogte.
Als ze dan een ticket 30% duurder maakten en dan 30% minder stoelen in de kist deden, dan was het bijna net zo leuk als de trein.
Ieder tablet van de kinderen en telefoons van ons tegelijk aan 1 lader op vakantie. Geen 4 adapters nodig zo en vooral in andere landen handig om te hebben. Is dit boomergedrag? Geen idee, maar als 90’s kid is dit mijn musthave op vakantie.
Dat doe je goed. Netjes hoor!
Maakt het voor mij wel nog opvallender dat je pols zo uitzet. Enig idee waarom je lichaam vocht vast houdt?
Zonder gekkigheid, ik zou hier naar laten kijken. Als je een normaal vetpercentage hebt, geregeld sport en voldoende water drinkt en alcohol met mate nuttigt, zou dit naar mijn inziens niet zo erg moeten gebeuren. Vooral niet met huidige temperaturen en al helemaal niet op de vluchthaven.
Of je draagt je horloge al erg strak wanneer die niet uitzet. Dat kan natuurlijk ook.
Ik wil je geen angst aan lullen, maar sommige hart en vaatziekten, leveraandoening, nierproblemen en schildklier problemen kunnen onder andere dit symptoom geven. Zonder grap.