Yesss!!! Ik heb zojuist op ebay een 6105-8110 gescoord uit mijn geboortemaand! Imho de 6105 die je moet hebben als je fan bent van 6105’s en geboren bent in de periode dat ze gemaakt werden. Ik heb dat geluk, ik ben uit februari 1974.
Ik heb 'm dus nog niet (net 2 minuten geleden gekocht) en er is een maar… ik heb 'm gekocht bij de beroemde (of beruchte :D) Spaans/Nederlandse verkoper. Ik had er laatst al twee horloges gekocht en die gingen linea recta weer terug, daar hadden ze dusdanig aan zitten polijsten dat er een paar mm van de kast af was. Ik heb ze nu natuurlijk wel eerst even gemaild en ik kreeg keurig antwoord (hun service is verder top, als het horloge niet is zoals je het had verwacht mag het ook meteen zonder vragen weer terug). Het horloge zou origineel zijn, ze hebben het wel gepolijst maar aleen oppervlakkig. Ik heb ook erg goed naar de foto’s zitten kijken en imho is alles prima. Misschien zijn de wijzers gerelumend, de secondewijzer lijkt helemaal groen ipv met een rood stipje, maar dat heeft een van mijn andere ook waarvan ik weet dat er niet aan is gerommeld, die is verkleurd door de leeftijd.
Nou ja, we zien het wel. Ik ga met veel spanning zitten wachten wat er uit Spanje komt. Ik hoop dat het goed is (vooral het polijsten van de kast…).
Gefeliciteerd man. Is best bijzonder om een klok uit je geboortemaand te vinden. Ik greep laatst net naast een 6138 uit mijn geboortemaand. Ben van juli 1975.
Als hij niet al te duur was zou ik hem zeker houden. Ook al zou er iets mee zijn.
Dus jij hebt hem gewonnen? Gefeliciteerd. Had hem in mijn te volgen lijst staan maar na mijn ervaringen met deze verkoper heb ik hem maar even laten schieten. Ik hoop dat hij er mooi uitziet.