Vooralsnog niet. Op de envelop stond netjes wat er in zat plus de waarde. Kan best zijn hoor dat er later nog een naheffing komt. Dat heb ik eerder ook wel eens gehad.
Maar ik had geen geduld om te wachten tot deze band in de UK shop bestelbaar was
Vooralsnog niet. Op de envelop stond netjes wat er in zat plus de waarde. Kan best zijn hoor dat er later nog een naheffing komt. Dat heb ik eerder ook wel eens gehad.
Maar ik had geen geduld om te wachten tot deze band in de UK shop bestelbaar was
Ik vind het juist hilarisch dat de U van Uncle hier wel héél goed uitkwam!
Geen geduld. Klinkt bekend
Staat hem goed, echt een mooi bandje voor het geld volgens mij. Alleen aftermarkt op een speedy zou ik niet aan kunnen wennen…
weten jullie toevallig ook of je er een Omega sluiting op kunt zetten? Zo ja welke zou passen? Ik heb zelf de Mexican Holzer gekocht, hele fijne band moet ik zeggen!!
Ook een mooie band. Ziet er goed uit
Gaaf man! Ik ben in afwachting van mijn exemplaar. Had nog niet gezien dat er hier meer mensen waren met zijn bracelets. Ik heb de flat link brush/polished besteld voor m’n speedy Pro. Foto’s als hij er om zit!
Kan iemand mij hier wellicht vertellen hoe bij een Uncle Seiko 1171 het logo erop zit. Is dit heel diep gegraveerd of zou je dat kunnen wegwerken?
@BG_ wellicht?
Dank. Zou een leuk project kunnen zijn!!!
Zoals beantwoord niet heel diep maar te diep om weg te polijsten.
Heel eerlijk… WHY BOTHER?
Prima kwaliteit aftermarket band, mooiere kwaliteit dan Omega’s 1171, noch jij, noch een ander ziet die gesp als je het horloge om hebt, en zo wel… jammer dan.
Staat goed die flat link op de speedy
Leg uit, hoe werkt dit? En van waar?
Bandje bestellen naar keuze op uncle Seiko website (US website only).
Clasp cover koop je hier: https://www.ebay.nl/itm/264852869324
Werd getipt op het omega forum, je begrijpt hem al, dan gaat het hard!
Gaat dit over de bestaande clasp of als vervanging voor het US claspje?
Als vervanging.
Leuk. Dank!