N.a. aftermarket Flatlink voor Speedmaster Pro

Besteld! :innocent: voor dat geld…kon ik het niet laten liggen

1 like

Ik heb deze band, de 19mm versie, al een tijd in huis.
Geen naheffing ontvangen.

1 like

Ik ook niet🤭

1 like

Ok thanks. Inmiddels heb ik al een beads of rice bij Watchgecko vandaan, die hadden hem eerder op voorraad maar dan weet ik het voor in de toekomst.
Misschien dat ik die razorwire tzt nog wil.

1 like

Weet je zeker dat ie origineel is?

1 like

Besteld, nu de band nog :grinning:

1 like

De verkoper verkoopt ook Tiffany Daytona en Comex wijzerplaten voor 165 euro.

Tuurlijk is die sluiting orgineel. :joy:

10 beschikbaar[18 verkocht]

Hij heeft even een bak met 28 NOS vintage sluitingen gekocht. :roll_eyes:

10 likes

Ik heb hem ook besteld. Zal idd wel geen echte NOS zijn maar who cares. Zou deze nu ook op de flatlink of de 1171 passen? Ik zag dat jij namelijk die andere hebt (de Holtzer toch?).

Weet jij wellicht nog waar je het gelezen hebt op het Omega forum. Ik probeer het te vinden.

Dank!

Nou ja ‘who cares’, dit lijkt me niet helemaal juist allemaal :roll_eyes:

Ik hou het lekker bij de Uncle Seiko sluiting. Die is gewoon prima :slight_smile:
En anders wordt het mij teveel een bij elkaar geraapt knutselfestijn. En dan kan je op een gegeven moment net zo goed een complete originele band+sluiting bij Omega bestellen.

Oh die zijn niet duur, kopen die handel :yum:

1 like

Die wijzerplaten zijn allemaal redials en dat staat erbij hoor. Overigens bij nader inzien denk ik wel dat die clasp covers origineel zijn. Het zijn natuurlijk geen hele sluitingen. Ik ga het zien als hij binnen komt. Ik heb bij Uncle een vraag neergelegd of de sluiting van de 1171 gelijk is aan de Holzer.

Dacht precies hetzelfde! Is er een manier om te achterhalen of de sluiting origineel is? Kan nergens een referentie nr vinden.

Het is tenslotte alleen de cover en die bestaat maar uit 1 deel metaal met wat hoeken en een gestampt logo. Niet erg lastig om na te maken iig

Hierbij de link: https://omegaforums.net/threads/need-input-for-speedmaster-bracelet-design.100804/page-28

Ergens halverwege pagina 28 t/m de laatste pagina. Gaat veel over die sluiting. Of hij echt of namaak is vind ik lastig te beoordelen.

Merci! Ik heb die van jou besteld maar dan met half glimmend.

1 like

Ik vind het een creatief initiatief, toch vind ik deze band niet mooi simpelweg om de reden dat deze niet origineel is.
Bij een 145.022 hoort voor mij een 1171-band.

Zo! Maandagavond laat besteld… vrijdagmiddag vanuit Canada al op de mat!

Wel even die rand laten matteren en dan kan hij erop!

2 likes

28 euro moest ik bij het PostNL punt bijbetalen.

2 likes

Exact hetzelfde bij mij zondag en donderdag binnenL

1 like

Maar is het nu een origineel omega onderdeel of imitatie?
Of durft daar niemand antwoord op te geven :rofl:

4 likes

Bij mij ook vrijdag binnen gekomen.
Mooi op tijd voor jou Bas.
Kan niet wachten op je eerste foto’s van de complete set :sunglasses::grin: