Ziet er allemaal gaaf uit!
Die flatlinks passen echt goed op de speedies!!
Ziet er allemaal gaaf uit!
Die flatlinks passen echt goed op de speedies!!
Preorder Forstnerbands flat link is zojuist geopend. Solid links, solid end links en bij de laatste schakels voor comfort iets stretch. Ik ben benieuwd en heb er een besteld. Wordt volgende week verzonden.
Staat erg tof zo!
Erg mooi die band, hoewel ik voor mijn premoon toch misschien liever voor een originele 1039 ga. Hoewel ik wel erg twijfel of het de moeite waard is
Idem. Jij ook via de UK site?
Ook via de UK site. Ik heb de volledig brushed gekozen. Welke heb jij besteld?
Ik ben een paradijsvogeltje… degene met de gepolijste delen dus
Ben benieuwd wat je van de Forstner ga vinden
Wat is dat dan?
Idem!
Hier mee vang je het uitzetten vd pols met hitte een beetje op schijnbaar. Naast de fijnafstelling op de sluiting.
Met een soort veertjes als in de Pelagos band?
Je ne sais pas
Goede tip. Zojuist de Forstner Flat Link (brushed) besteld. Met extra end links, zodat ie zowel op de 19mm lugs van mijn FOIS als de 20mm lugs van mij PRO past.
Op de site staat de volgende uitleg:
Forstner has added a set of spring-loaded “stretchy” links behind the clasp–keeping with the vintage feel–to ensure that the bracelet will fit comfortably all day long, despite variations in temperature and weather.
Two spring-loaded “stretch” links behind clasp for comfort:
Moest exact hetzelfde dokken. Helaas staat de waarde er op de buitenkant op dus de kans dat hij er tussendoor flipt zoals bij AliExpress wel eens gebeurt is minimaal.
Hij zit erop. Vooralsnog 100% top. Dank voor dit idee allemaal! Ik heb de dikkere omega pins gebruikt. Iets moeite om hem dan in het gaatje te drukken maar zit daarna zo stevig als een sold end link.
De mijne is onderweg
De mijne is onderweg
Ah, mooi, ben benieuwd wat je er van vindt