N.A. Bell & Ross

In de hier onder vermelde topic al aangegeven dat B & R inmiddels bij mij onderhuids was gekropen en daar vrolijk z’n horlogewappie werk deed.

Dus ja, op een gegeven moment ben je "de Sjaak ", en een Bell & Ross ltd (500 stuks) rijker. :blush:

De Bell & Ross BR03-94 Horolume werd een feit om de pols. 42mm.

Kast geheel geglaspareld , eveneens de zilveren wijzerplaat en wijzers. Je kan maar consequent zijn. Een mattige uitstraling blijft daardoor over. 42mm lijkt niet persé groot, maar met hoeken erbij oogt het het wel aanwezig, zoals Panerai’s doen.
Chrono uurwerk van ETA met een sublieme afwijking van bizar weinig (<1sec.) in de plus per dag. What’s not to like.
“Helaas” is de , overigens prachtige, nubuk lederen band voor mij aan de krappe kant en blijft dus onaangetast, vandaar de “helaas” Dus kon ik gelijk gaan shoppen bij “mijn” Roemeense leverancier van meer prima banden voor meer dan prima prijzen.

Et voila, de foto’s laten voor zich spreken.

Thanks for watching. :+1:
Bell& Ross ? En slag apart !

92 likes

Mooi hoor, lekker eigenwijs!

1 like

Ut is weer eens wat anders hè. Mooi klokske!

1 like

Het is een mooie, geniet ervan :slight_smile:

1 like

Leuk!! al dacht ik dat je voor een 05 zou gaan

5 likes

Is ook zeker een top horloge, absoluut. Maar, ik vind vlindersluitingen zonder fijnafstelling een “crime”.

Maar, :thinking:

image

Wel zeer zeker een lekkertje voor het oog.

Blijft toch een gaaf ding zo’n Bell & Ross!
Iedere keer als ik er één zie word ik hebberig.
Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Nice :ok_hand: :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Welcome to the club maat! :muscle:t2:

PS: linkje naar je bandenboer wordt geapprecieerd! :wink:

1 like

Heel mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

is dat zo’n hel? goed dat je me even wakker schudt, ik zou graag willen dat ie lekker zit als ik ooit zoiets koop :slight_smile:

hij is idd erg mooi! zwart idem… hmmm

1 like

Mooi en zeker anders

1 like

Het hangt er van af hoe je je horloge’s draagt. Als je het niet erg vindt dat 'ie over het polsbeentje floept , lees los draagt, is er geen vuiltje aan de lucht. Als je horloge’s "strak"draagt wil je graag micro verstelling, of in dit geval, bloody veel geluk m.b.t. perfecte passing. ( evt extra halve schakels, indien mogelijk )

Yep, check !!!

1 like

Mooi, proficiat.

1 like

Echt mooi hoor! Die bandenleverancier uit Roemenië is dat toevallig Zeppelin?

1 like

YEP.

1 like

Net een second hand bandje gekocht voor mijn Glycine Airman. Bleek deze leverancier te zijn. Niet gemakkelijk terug te vinden…

1 like

Wat een horloge. Gaaf!

1 like

Mooi horloge :+1:
Proficiat !

1 like

Ik zie er niet veel voorbij komen, ergens heel jammer, want het zijn prachtige horloges.

2 likes