Mijn nieuw vakantie klokje.
Overgenomen op dit forum natuurlijk.
Een paar jaar terug was dit horloge hot op het forum maar zoals het met alle nieuwe dingen vergaat, bekoeld die hausse weer en zo hoort het ook.
Bij mij bleef hij altijd in mijn achterhoofd spoken om er uiteindelijk toch uit te komen.
Het horloge was perfect verzonden en is perfect bij mij aangekomen en inmiddels om de pols terwijl ik dit tik.
Geen kapotte omdoos zoals bij een bepaald merk wel eens voorkomt en een hele mooie binnen doos van een mooi zacht materiaal en het Stuckx logo er op.
Mooie fgewerkte klok met een aparte kastvorm en natuurlijk met zijn horentjes op de 12 uur kant.
Geen horloge voor onder een overhemd want daarvoor is hij te hoog aan de 12 uur kant maar wel leuk onder een zomers hemd of shirt en ook nog een een w.r. van 200 meter wat wil een eenvoudige jongen als ik nog meer. Wat ook opvalt is dat er maar aan een kant lugs zitten, daar moet ik wel aan wennen .
Dank allen en qua pasvorm heeft Xray wel een punt, hij gaat wel heel erg aan een kant van de pols zitten. Hij blijft niet goed op het midden van de pols zitten. Ik schuif hem dan wat naar het midden van de pols wat als voordeel heeft dat je met je rechterhand het horloge weer fysiek aanraakt. Je bent lekker bezig met het horloge, haha. Ik schuif hem dan wat naar het midden van de pols. Daarentegen is het leren bandje van goede kwaliteit en lekker soepel.
Het is wel uitkijken met stoten.
Van harte Lenno, fijn dat hij bevalt. Het is een schitterend horloge met een goede afwerking voor de prijs. Zilveren subdials op zwarte plaat is echt mooi!
Ik zie 'm wel eens voorbij komen, maar twijfel altijd over de pasvorm. Ik heb eens een Seiko Bull gehad met een bruine sunburst wijzerplaat, daar kon ik slecht de tijd aflezen, was wel een fijn horloge, minder groot dan deze lijkt me.