Mooi verhaal en gelijk heb je. Toppers beide. Die Delorean is ook echt heel gaaf gemaakt zo te zien.
Cool! Mooie herinneringen. Misschien binnenkort weer eens kijken, dan zie je weer hele andere dingen👍
Grandioos man heb alle foto’s gedownload
Geweldig dit. Enjoy🙌🏻
Van harte met de NA’s.
Ik dacht even dat je een echte Delorean had aangeschaft, maar dit schaalmodel is misschien nog wel mooier! Gaaf ding!
En natuurlijk de calculator. Ik had het er laatst met (of misschien vooral tegen, bedenk ik nu ) mijn vrouw (dat speelt ze goed) over. Komt er wellicht ook hier nog een keer bij.
Geniet van beide NA’s!
Echt een leuk verhaal om te lezen! Long read viel wel mee, het las lekker gemakkelijk weg.
En idd mooi z’n DeLorean en natuurlijk ook de Casio!
Bedankt! Het schaalmodel is zo treffend dat je van foto’s soms niet weet of het de 1:1 is of de 1:8…
Oh… ooit. Ik ga nu dat topic alvast schrijven!
Fijn dat je het leest! Ik zou zelf wellicht gelijk naar de plaatjes scrollen😂
Ach, een paar horloges verkopen dan ben je er zo
Leuke aanwinsten, ik ben bang dat we de liefde voor DeLorean delen Ik heb het willen hebben echter wel opgegeven in de afgelopen jaren. Ik kan daarentegen nog steeds erg genieten als ik er een in het wild tegen kom.
Supergaaf, zowel het horloge als het schaalmodel👌🏻
Nee, helaas niet. Ken deze wel.
En gemaakt van John’s persoonlijke Delorean.
Wtf ! ZO ZONDE🥹
Mooi verhaal met zeer mooie foto’s.
Heb jij mijn horloges wel eens gezien?
Ik mag blij zijn als ik de eerste APK kan betalen.
Elke stap is er een vandaar de
Mocht je er één aangeboden worden. Denk aan mij🙏🏼
Zekers, mocht ik het tegenkomen
Wow, wat een prachtig schaalmodel! Mooie foto’s ook overigens. Het blijft een iconische auto, hopelijk lukt het je er eentje te bemachtigen.
Zalig verhaal! We blijven allemaal wat “kinds” denk ik. Gisteren heeft ondergetekende Optimus Prime in Lego gekocht. Naast BTTF kijk ook ik nostalgisch terug naar deze tekenfilmreeks… 🥲
Wat een mooi verhaal. Het enthousiasme en de liefde voor de DeLorean, BTTF gecombineerd met de Casio spat er van. Als groot BTTF fan heb ik hier enorm van genoten.
Wat een prachtige replica heb je weten te scoren van de BTTF DeLorean. Ik heb snel even gezocht naar dezelfde, maar ik hou het nog maar even bij de Playmobil versie. Gefeliciteerd met je aanwinsten.