Genoten van je verhaal! Fan van de film, de auto, Michael J. Fox en zeker ook waardering voor dit horloge! Geniet van jouw iconische Casio en geweldige DeLorean!
Super gaaf. Veel plezier ervan.
Lekker verhaal hoor. En wat een vet schaalmodel van de DeLorean! Ik heb zelf een versie in de boekenkast staan, ook best gedetailleerd, maar de Eaglemoss is wel next level.
Bedankt voor het delen
Ik weet nog dat ze FL
30.000 gulden moesten kosten.
Had ik maar een tijdmachine
Het is fijn te zien dat er veel leden dit gevoel herkennen. Optimus Prime! Foto’s!
Bedankt voor je mooie reactie
Michael J Fox. Het is een echt bijzonder hoe hij Parkinson een gezicht geeft. Wat een nare ziekte is dat…
En dan ook nog op een iconisch boek. Dit jaar deel 2 in de bios. Kijk ernaar uit.
Helemaal mee eens…
Dat wordt een feestje om te bouwen!
Tof, deze had ik als kind. Die met de trailer erbij en als je dan over het autobots logo wreef, dan veranderde het van kleur. Brings back memories…
Om je te kietelen:
https://edition.cnn.com/2023/10/18/us/delorean-wisconsin-barn-cec/index.html
Heb het filmpje ook gezien. Geweldig. Ik kom tot de conclusie dat een oude, niet gerestaureerde Delorean je echt nachtmerries gaat bezorgen. Toch zou ik hem willen hebben en zou ik met alleen een t-shirt in die beschimmelde stoelen gaan zitten. Dat dan weer wel.
Wat een heerlijk verhaal! Dat je dat horloge gevonden hebt is fantatstisch. En dan ook nog in zo’n mooie staat.
Maar dan dat Delorean model! Wowowow! Heb je die ECHT gekocht? Wat een super vondst en super aanwinst. Bijna net zo mooi en spannend als een echte. Ik heb genoten van de foto’s.
De enige echte Delorian die ik ooit heb mogen aanschouwen - achter glas - van een afstandje - was het exemplaar dat in het Automuseum in Wassenaar staat.
Ik gun je van harte dat je ooit nog eens een echte zal mogen bezitten, Maar er al eens ingezeten hebben is al een life time experience!
Wat een heerlijke reactie, dank je en ooit, ooit komt het er van. Misschien. Als het zo mag zijn.
Heel leuk verhaal en leuke NA’s!!
Prachtig beide👌