N.a. Damasko DS30. Back to basic

Ik heb deze al een paar weken binnen. Maar met een dubbele hittegolf droeg ik liever m’n G-Shock.
Vandaag is het ietsje afgekoeld. Goede reden om direct de Damasko op te pakken :grin:


Een mooi eenvoudige driewijzer. Nu kan ik een heel verhaal houden van ‘ja eerder een Damasko gehad, verkocht, spijt spijt spijt etc.’ Maar dat verhaal kent iedereen wel :wink:

Een paar foto’s:

Dit is de ‘witte’ DS30 met op verzoek de sec.wijzer van een DA36. Er is ook een ‘DS30 Yellow’ dat is met een standaard gele wijzer en de datum is dan ook geel.



Natuurlijk heel blij, ‘deze gaat nooit meer weg’, bla bla bla… :grin: :grin:

Oh ja, dit is mijn eerste horloge met een lederen bandje. Ik heb wel een paar Hirsch bandjes met rubber aan de binnenzijde, die spoel ik wel eens af onder de kraan.
Doen jullie nog iets aan onderhoud bij volledig lederen bandjes? Misschien leervet o.i.d.? Tips?

36 likes

Mooie aanwinst, ben geen fan van de combi met de leren band

2 likes

Clean en cool :white_check_mark::+1:

1 like

Top aanwinst deze Nanne :+1: Damasko…blah blah blah…yep…all true! :ok_hand::laughing:

1 like

Mooi! Geniet ervan :+1::+1:

1 like

Thanks allen! :slight_smile:

Wat zou je dan doen op deze pilot?

1 like

Machtig horloge, de combinatie gele wijzer en witte datum is mooier dan beide geel.

1 like

I must agree with you, dear Sir.

I must disagree, dear Sir. Deze smeekt om een MN strap met gele centerline.

5 likes

Wat betreft kleur is dat een hele goede ja!
Is het niet té spanband, die straps? Nato’s zijn bij mij haat en liefde :wink:

De jouwe met groene wijzer is ook heel gaaf!, meer onder de radar.

1 like

Gaaf man! Van harte!

1 like


Bier drinken gaat ook prima comfortabel :smile:

9 likes

Schitterend! :heart_eyes:

2 likes

Pure haat bij mij. Maar een MN strap is totaal niet te vergelijken, behalve dat hij op dezelfde manier aan het horloge bevestig word en er een beetje op lijkt. Denk er de gele secondewijzer van jou maar bij :wink:

Of canvas:

Succes met de keuzes, het scheelt dat hij veel bandjes kan hebben :hugs:

3 likes

Ik wil geen vuurtje aanwakkeren hoor. Maarre de kastgroote en draagcomfort is vrijwel hetzelfde als een SixtyFive 40mm :crazy_face:

1 like

:star_struck:

:wink: kapnou…heb al een Damasko spookje in het achterhoofd rondflapperen…krijg 'm maar niet stil.

4 likes

Mooi ding enne inderdaad, leg Erika er even onder… dat ligt altijd goed! MN dus. :wink:

Ps Respect dat je zo’n mooie NA even een paar weken opzij kan leggen “omdat het warm is”. Fijn dat het is afgekoeld!

2 likes

Mooie aanwinst en beter deze hele secondewijzer!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze beminnelijke aanwinst!!
Een prachtig horloge, sportief en elegant!!
Ik wens je er een aangename tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met de NA, mooi ding!

Ik gebruik dit:

images

1 like