N.A. Een herinnering.....

Mooi verhaal achter het horloge. En mooi horloge. Geniet ervan.

1 like

Bij mij juist hetzelfde, de mijne woonden aan de zee en door de scheiding van mijn ouders was er niet veel geld meer.
Hierdoor kon ik ze ook maar 1x per jaar 1 of 2 weken zien, dat was onze jaarlijkse vakantie.
Altijd jammer gevonden maar keek er echt een heel jaar naar uit.
Ik was er gelukkiger mee met domweg naar de zee te gaan dan de kinderen in men klas dat naar griekenland ofzo waren geweest :slightly_smiling_face:.

2 likes

Mooi hersteld, deze tastbare herinnering. :ok_hand:t2:

Helemaal waar wat je zegt ook. Stel niet uit tot later, want als later eerder komt dan verwacht ben je te laat.

1 like

Leuk verhaal en prachtig horloge! Veel plezier ermee!

1 like

:pray:t2:

1 like

Prachtig verhaal en mooi dat je dit zo hebt laten doen kerel! Geniet van de mooie herinneringen die je hebt en die aan dit horloge kleven.

1 like

Alsnog gecondoleerd en fijn dat je steun hebt aan het mooie horloge dat je opa je heeft nagelaten.

1 like

Wat een mooie tastbare herinnering om te hebben. Dank voor het delen van je verhaal. :heart:

Mooi verhaal en mooi horloge.

1 like

Leuk hoor dat je deze “beater”, want zo zag hij er wel uit, weer nieuw leven in hebt laten blazen.

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Bedankt voor je mooie verhaal, mooi horloge geniet ervan . Ik heb van beide opa’s hun horloges ook laten servicen en draag zo af en toe nog

1 like

Prachtig verhaal en een dierbaar horloge voor je.

1 like

Prachtig verhaal, prachtig horloge, prachtige herinnering aan een dierbaar iemand.
Dank voor het delen.

Ik heb de horloges van zowel mijn vader als van mijn schoonvader nog. Ze lopen nog steeds, ze worden af en toe met plezier gedragen. De horloges zijn dus nog springlevend en de herinnering aan twee belangrijke mensen in mijn leven dus ook.

2 likes

Prachtig verhaal en een zeer mooi gereviseerd horloge. De waarde van een horloge wordt mijns inziens uitgedrukt in de emoties die het oproept bij degene die hem om de pols heeft. Het horloge dat ik heb uitgekozen met mijn moeder vlak voordat zij veel te vroeg overleed, brengt iedere keer dierbare herinneringen terug wanneer ik hem om de pols slinger. Ik gun je enorm veel draagplezier met het horloge en hoop dat je er nog vele jaren waardevolle herinneringen door kan ophalen!

2 likes

Een heel erg mooi en waardevol horloge! :hugs::pray:t3:
Maar zeker ook een mooi en waardevol verhaal! :hugs:

Geniet van dit prachtig 5je!

2 likes

Geweldig op geknapt :+1:
Geniet ervan.

1 like

Dit zijn het soort topics waar ik het meeste van geniet.
Het laat zien dat de waarde van een horloge heel ver de financiële waarde kan overstijgen.
Koester het horloge, draag het bij speciale gelegenheden, verjaardagen in de familie, vaderdag enz.
En vooral, geniet van ieder moment dat je het draagt.
Ik ga nu vlug de Seiko van mijn vader omgespen als eerbetoon aan jouw opa en zijn Seiko.

4 likes

Waar verdriet was, was ook veel liefde.

Mooi verhaal! Geniet van je horloge en van elkaar.

2 likes

Mooi verhaal en een prachtige herinnering!
Ik wens je nog veel nieuwe herinneringen met de mensen om je heen! :smiling_face:

2 likes

Mooi en openhartig verhaal! Ik herken het gevoel wel. Alle vier mijn grootouders zijn er al jaren niet meer, en een paar jaar geleden is ook mijn vader overleden. De bekende uitdrukking “You don’t know what you’ve got till it’s gone” is zeker waar. Koester de herinnering, en het horloge als onderdeel daarvan. (De restauratie van het horloge is overigens bijzonder geslaagd als je het mij vraagt!)

2 likes