Gefeliciteerd! Wat mij betreft een prima inruil! Omega was ook niks mis mee overigens. Blijft lasting te fotograferen. Ik vind um in real life altijd zoveel mooier. Tevens een van de best afleesbare. Toch soort icon imho.
[URL=http://s1117.photobucket.com/user/Tedvdm/media/Watches/B0A61EA5-DF0E-4DF0-B71A-A73F9E490C49.jpg.html][/URL]
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst. Hou ons op de hoogte van je ervaring met deze niet Omega. Denk je nu ook eindelijk de rust gevonden te hebben, of gaan we binnenkort weer de flipper kriebels van je meemaken?
Prachtig exemplaar! Veel plezier ermee!
Je āmoetā wat ik schrijf ook met een korrel zout nemenā¦
Al heb ik ook Omega geprobeerd, maar ze kunnen mij niet bekoren. Zo heeft iedere gek zān gebrek.
Gefeliciteerd.
Ik sluit niet uit dat ik de Explorer voor een Sub ga ruilen. Echter heb ik geen witte wijzerplaat horloges, dus daarin is deze een aanvulling. Dat geldt ook voor de GMT hand. En het is nu zomer, dusssā¦
En deze raakt mij in ieder geval meer dan de speedy moonphase. Ik had ooit een speedy uit 1999, een LE. Die raakte mij weer meer dan de moonphase omdat het het oermodel is. Met originele dial en plexiglas.
Maar dank voor je mening. Daar is dit forum voorš
Ik ben er super blij mee!
Dat woord āeersteā schept verwachtingen.
Zijn broertje die te zien is in dit topic -met zijn oranje accenten- vind ik nog een streepje mooier. Maar voor mij zijn dit de twee mooiste Rolexen die ik tot nu toe hier op het forum gezien heb.
Veel plezier ermee!
Als ik moet kiezen, kies ik voor de Planet Ocean. Dat vind ik zoān gaaf ontwerp. Vooral in de schemering is hij onovertroffen qua lichtval , en ik heb er al een aantal gehad, ahumā¦
Hier mijn twee topstukken naast elkaar
Welke vind jij mooier?
Ja, de 216570 vind ik nóg mooier, maar voor mij financieel niet haalbaar
Lijkt mij simpel.
De Explorer is compleet in balans, de Omega is best een leuk horloge, maar imo nogal speels (lees: speelgoedachtig) en de verhoudingen kloppen imo niet.
Daarnaast is de afmeting van de Explorer perfect voor jouw pols, de Omega is te groot.
Goeie keuze, veel plezier ermee!
Duidelijk Omega voor mij. Liefst op staal, dan vind ik de lugs nog mooier.
Een PO vind ik ook prachtig en zou ik graag eens willen bezitten, maar de klassiekere/ tijdloze rolex uitstraling heeft mijn voorkeur als ik er 1 moest kiezen
De Omega 200%
Desalnietemin gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Overduidelijk de Rolex. Subtieler. Stijlvoller. Beter in balans werd hier ook al gezegd.
De Omega ziet er leuk en hip uit. Maar 100% de Rolex
Je hoeft niet te kiezen⦠Alleen maar beter
Leuk, net effe anders, past goed bij de Saab!
Precies! Net even anders.
Ik vind de witte Exp 2 altijd wat vlakjes op de een of andere manier. Net iets te kleine kroon en de lunette van staal maken dat ik er zo over denk. Denk dat ik stiekem je Omega mooier vind. Maar desalniettemin veel plezier ervan!
Wat een top klok. Mocht er hier ooit een rolex komen dan twijfel ik tussen deze of de 216570, maar dat wordt passen tzt
Ik denk dat jij vast wel weet welke ik mooier vind en dat is toch echt de Planet Ocean. Overigens ga ik Rolex ook steeds meer waarderen, maar daar hadden wij het al eens over gehad. Echter vind ik dan de Submariner het mooiste, maar dan een no date denk ik. Hoewel ik de Rolex Deepsea D-blue dial ook wel ontzettend mooi vind. Maar ja, we hebben net al het kleine geld uit de spaarpotjes geteld, en volgens mij gaat het niet lukken om deze te kopen met ā¬37,94 aan 1,2,5,10 en 20 Euro centen