Gefeliciteerd!! Met deze ben je een hele SAAB Baas!
Voor mij toch de PO, maar liever nog de 216570
Gefeliciteerd!! Met deze ben je een hele SAAB Baas!
Voor mij toch de PO, maar liever nog de 216570
Ik vind em tof. Ik hou wel van zo;n witte plaat,
Het enige minpuntje vind ik de bezel. Die vind ik altijd wat goedkoop ogen of zo.
Moeilijke vraag. Kun je die Rolex ook even zonder die datumloep laten zien? Dat vergelijkt makkelijker.
Robin, als de witte plaat je zou gaan vervelen kan je altijd overwegen er een zwarte dial in te laten zetten.
Niet doen Robin
OK, overwegen wel, om dan uiteindelijk te besluiten om het niet te doen!
Leuk om te zien dat deze het is geworden, het is ook een mooi en gaaf exemplaar.
Veel plezier ermee!
Jaren geleden was ik pro Omega en vond Rolex helemaal niets.
Dat is door de jaren heen best wel veranderd…
Nog steeds een Omega liefhebber hoor…maar Rolex is deze wel voorbij gestreefd.
Op mijn Rolexen is werkelijk niets aan te merken wat betrouwbaarheid betreft, echte werkpaarden onder alle omstandigheden…
Helaas onze Omega,s (ook die van mijn vrouw)niet geheel…
Inderdaad, die Lume!
[URL=http://s1117.photobucket.com/user/Tedvdm/media/Watches/5D1D84B1-50DD-46D3-93E4-0FB952BAA4E6.jpg.html]
Wat ik nog even kwijt wil hierover,
Rolex is zeker de laatste 50 jaar nauwelijks van vorm en functie afgeweken in tegenstelling tot omega die elke 10 jaar zeker naast de allom bekende lijn als Seamaster en Speedys ook mode modellen voert dan denk ik aan de ovale modellen,yin yang ,jaren 80 titanium serie met goud enz.
Omega heeft daardoor een grotere verscheidenheid aan modellen daardoor meer keuze in kwaliteitsniveau.
Rolex met een quarrthorloge altijd handwinders of automaten…
Sorry maar ik snap die Rolex adepten niet. Hoezo is de Rolex beter in balans? Alleen al de datum loop trekt het hele ontwerp scheef. De Omega is modern en heeft de looks van nu. De Rolex kasten zijn al vijftig jaar hetzelfde.
Uiteraard mijn mening maar ik moest ff tegengas geven.
Geniet van beide in goede gezondheid.
Grt, Harold
In het echt oogt ie een stuk minder goedkoop😉
2 puntjes van imo disbalans:
En zoals eerder door een member geschreven heeft Rolex (Datejust, Explorer, Submariner, Seadweller, GMT) een tijdloos ontwerp, vergelijk het met een Porsche 911 vs Toyota Celica.
Dat slaat echt als een Lul op een drumstel…
Terminologie die wel vaker opgaat op HF incluis mijzelve.
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Deze witte schone staat in mijn huidige top 3. Dus als je verkoopt dan laat het maar weten.
Wat me op de 2e hands markt opvalt is dat bij veel Explorer’s II het zwart van de cijfers vervaagd door verkeerd reinigen of zo. Dat is bij deze nog mooi zwart zoals het hoort…topper!
Onbegrijpelijk voor een dergelijk verafgood kwaliteits product.
Ja hoor.
Gefeliciteerd ermee.
(tu)
Elf.
Ben je zeker klein geschapen? Hier klinkt dat prima!