N.A. Eerste Rolex!

Ik heb mijn Omega Speedmaster Moonphase ingeruild voor mijn eerste Rolex.
Ik heb altijd heel hard geroepen dat Omega mijn merk is. Dat is nog steeds zo. Echter ben ik wel verdomd blij met deze klok.

Een Rolex Explorer II, uit 2004, compleet. Zelfs het bonnetje is er nog bij. Ongepolijst, band goed, alles goed.
Ben er heel blij mee!

26 likes

Nice! Proficiat, veel plezier er mee.

Congrats, een heel andere klasse dan Omega hè…?! :wink:

1 like

Gefeliciteerd, ik ben inderdaad ook benieuwd of je nou echt kwaliteitsverschil voelt/ziet t.o.v. de Omega.

Geniet ervan!

Heel erg mooi. Zelf ook veel Omega’s gehad; prachtige klokken. Maar toch voelt een Rolex nét wat specialer. Veel plezier ervan!

Gelukt !! gefeliciteerd. :smiley:

Schitterende klok en zou ook mijn eerste Rolex keuze zijn

Enjoy!

Mijn beste,

Proficiat met je eerste Rolex!!
Geniet er met volle vreugde van. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Dit is mogelijk de mooiste moderne Rolex ooit gemaakt. Gefeliciteerd en geniet ervan.

1 like

Welcome to the darkside :grin:

5 likes

Top!

Proficiat met deze prachtige aanwinst

Modern?

In deze uitvoering bestaat de Explorer 2 al meer dan 30 jaar!

Is een icoon :wink:

1 like

1 keer moet het de eerste zijn, Proficiat.

Hij past leuk bij je korte broek in ieder geval :wink:

1 like

Klopt :relaxed:

Maar wat mij betreft is het bij Rolex opgehouden nadat de Submariner geen matte dial meer had. Volgens mij was dat nog een stukje eerder. De explorer is de uitzondering op de regel wat mij betreft, zeker de witte.

Tja…
Heb ik ook in mijn vorige reactie’s door laten schemeren…

Ik moet ff op mijn kiezen bijten… Een Sub a la… Maar deze…
Zonde van die Omega.
Maar goed.

Als jij er blij mee bent… Wie ben ik dan he?!

Is nu meer Rolex om 't Rolex heb ik het idee. Sorry.:slight_smile:

4 likes

Een Sub is super, maar zo’n Explorer 2 is ook geweldig. Zeker in het zonnetje en wees nou eerlijk…

…toch véél mooier dan een Omega! Even afgezien van het robuustere Rolex caliber. De Explorer straalt door zijn eenvoud rust uit itt de drukte op de dial van de Omega, een mooie Oysterband (imo mooiste stalen band verkrijgbaar) en niet onbelangrijk de algehele klasse A kwaliteit. Kan geen Omega tegen op :wink:

Overigens valt een Rolex bij de goegemeente veel minder op dan bv zo’n Omega dus als Robin het gedaan zou hebben om op te vallen had ie vast de Omega gehouden.

Gefeliciteerd met je eerste Rolex , jammer van de Omega .

Ik zeg toch niet dat hij het doet om op te vallen?

Daar ben ik te veel horlogeliefhebber voor
om dat zo te zien/stellen.

Vind alleen die Explorer 2 altijd zo’n
’ blotebillengezicht ’ hebben…

Een Sub ok. Dan snap ik dat je zegt : nou hup! , eraan met die Omega. Als dat dan je droom is. Daar begon het min of meer mee.

Maar t.o.v deze vond ik de Omega veel ’ interessanter/warmer/stijlvoller ’

Als je ’ rustige ’ horloge’s zoekt weet ik er nog wel een paar… Maar ik werd aardig rustig van die Omega hoor…

Ik vind niet dat je kunt zeggen dat ie veel mooier is dan ’ een Omega’ . Daarmee doe je mijn inziens Omega te kort, daar er heel veel verschillende soorten horloges zijn van Omega.

T.a.v. de TS = schitterend horloge, vooral zo voor in de zomer met die witte wijzerplaat!

1 like