Ik heb mijn Omega Speedmaster Moonphase ingeruild voor mijn eerste Rolex.
Ik heb altijd heel hard geroepen dat Omega mijn merk is. Dat is nog steeds zo. Echter ben ik wel verdomd blij met deze klok.
Een Rolex Explorer II, uit 2004, compleet. Zelfs het bonnetje is er nog bij. Ongepolijst, band goed, alles goed.
Ben er heel blij mee!
Maar wat mij betreft is het bij Rolex opgehouden nadat de Submariner geen matte dial meer had. Volgens mij was dat nog een stukje eerder. De explorer is de uitzondering op de regel wat mij betreft, zeker de witte.
Een Sub is super, maar zo’n Explorer 2 is ook geweldig. Zeker in het zonnetje en wees nou eerlijk…
…toch véél mooier dan een Omega! Even afgezien van het robuustere Rolex caliber. De Explorer straalt door zijn eenvoud rust uit itt de drukte op de dial van de Omega, een mooie Oysterband (imo mooiste stalen band verkrijgbaar) en niet onbelangrijk de algehele klasse A kwaliteit. Kan geen Omega tegen op
Overigens valt een Rolex bij de goegemeente veel minder op dan bv zo’n Omega dus als Robin het gedaan zou hebben om op te vallen had ie vast de Omega gehouden.
Ik vind niet dat je kunt zeggen dat ie veel mooier is dan ’ een Omega’ . Daarmee doe je mijn inziens Omega te kort, daar er heel veel verschillende soorten horloges zijn van Omega.
T.a.v. de TS = schitterend horloge, vooral zo voor in de zomer met die witte wijzerplaat!