N.A. Hij is binnen; Bulova Lunar Pilot

Cool. Enjoy!

2 likes

Ik vind m zo gaaf. En ik vind t zĂł jammer dat het een quartz is. Ze zouden m als automaat moeten uitbrengen.
Anyway, heel veel plezier met dit mooie toestel!

1 like

Als je je verdiept in het verhaal hierachter dan is dat misschien niet zo erg. @Marck heeft er een geweldige NA over geschreven:

NA: Houston, we’ve got a problem (Bulova Lunar Pilot)

Ben je een purist voor mechanisch dan is het niks voor je inderdaad.

3 likes

Inderdaad een mooi verhaal.

3 likes

Mee eens, dat zou nog mooier zijn.
Anderzijds, ach Ă©Ă©n quartz kan ik nog wel hebben.
En het verhaal van @Marck heeft wel de doorslag gegeven. :slightly_smiling_face:
Dit horloge loopt zó verschrikkelijk nauwkeurig dat hij tevens dienst doet als een soort “moederklok” om de rest op tijd te zetten.

4 likes

“Zo jammer dat het een quartz is” 

wat een geneuzel :joy: Het is nu eenmaal een quartz. Dat is nou juist ook de charme van dit model, zeker gelet op de lage prijs in verhouding tot de prestaties, de looks en het verleden. :+1:

9 likes

Gefeliciteerd met deze super precies tikkende quartz chronograaf :+1:

1 like

:+1: Exact dit

2 likes

Wat een kutopmerking!

Als ik het jammer vind, vind ik dat. Wie ben jij dan om dit geneuzel te vinden? :face_with_symbols_over_mouth:

Geniet van je NA. Vind hem zelf veel te groot staan op je pols :cowboy_hat_face:

Poe hé :sweat_smile:

On topic; geniet van deze hele vette 262khz quartz, mooi staaltje techniek :+1:

2 likes

Ja sorry :grinning_face_with_smiling_eyes: die floepte eruit. Maar ik kan er niet zo tegen, van die zuurpruimen reacties.
Ik vind het nog steeds een mooi horloge hoor :+1:t3:

Heeft niets met zuurpruimen te maken, dit horloge is gewoon onlosmakelijk verbonden aan het quartz uurwerk wat erin zit. Dat bedoelde Opa te zeggen denk ik
:wink:

1 like

veel plezier met deze knaller!!!

1 like

:sleepy::sleepy::sleepy::sleepy::wink:
zoveel moeite gedaan over mijn NA maar zakt net als de originele Lunar Pilot in de vergetelheid


2 likes

Als forumvriend moet ik je even vermanen.
Wees eens aardig tegen de mensen.

2 likes

Hij is HorlogeOpa, gewaardeerd forumlid.
Ik ben Blauwbeer en ik vind het ook geneuzel.

1 like

:face_with_hand_over_mouth:

1 like

Alsof “men” zegt: “wat jammer dat mijn Rolex Submariner geen quartz is” :joy:

2 likes

Veel draagplezier.

1 like