N.A. Kemmner "octopus-chrono-black" !?

Kemmner “octopus-chrono-black”
Ik had van dit mert nooit gehoord en denk vele hier ook niet.
Ronald Kemmner verkocht horloges alleen via E Bay.
Ik moet zeggen dat het prachtige kwaliteit is hoe deze is gemaakt.
Mooie bezel met gefreesde kartels zoals ook bij mijn Rolex SD
Ook de kast is heel strak gefreesd zoals mij Breitling Sea wolf.
Alles is zeer mooi aan deze snachts prima lume kan de hele nacht zien hoe laat het is.
Ook de grote wijzer van vind ik heel mooi en is goed af te lezen zonder leesbril (zoals de Ploprof van Omega)
Op mij 20 cm polsen is het prachtig.
Al met al ben er super blij mee pracht horloge.
Wat vind HF ervan ?

Duikhorloge tot 300 m met automatisch uurwerk ETA Valjoux 7750 elaboré Zwitserse
Roestvrijstalen kast gemaakt van 316L, geborsteld, diameter (zonder kroon) = 45 mm, hoogte 17 mm, totale lengte = 54 mm, geschroefde kroon met gegraveerd logo in diameter 8 mm, 2 geschroefde pushers, geschroefde 2 mm dikke bodem met 2 stuks Viton-afdichtingen en met octopus en gravure evenals sequentieel nummer, de eenzijdige links vergrendelende roterende ring met 120 klikken heeft een blauw aluminium inzetstuk met lichtgevende cijfers in Superluminova BGW9 blauwe lijn, de bandafmetingen zijn 22 mm, 3,5 mm dik saffierkristal antireflecterend aan beide zijden, waterdicht tot 30 ATM = 300 meter.
Het gewicht van het horloge inclusief bandje is ongeveer 254 gram.

27 likes

Erg mooi horloge , geniet ervan :+1:t2:

1 like

Heel mooi!

1 like

Echt leuk! stukje historie :+1:

1 like

Jammer dat hij gestopt is!

1 like

Dikke klatser! :ok_hand:

1 like

Hele mooie Kemmner :+1:

1 like

Lijkt me een degelijk en oersterk horloge, veel plezier ermee!

Heb een zwak voor het merk en zijn eigenzinnige oprichter, en heb zelf ook een fraaie Kemmner carrè.

1 like

Dik ding… ziet er goed uit! Als rasechte Hollander ben ik dan wel weer benieuwd wat zoiets kost. Ik ga het even opzoeken. Geniet er van zou ik zeggen :sunglasses:

1 like

Kost 1000,00 euro dus valt mee. Voor zo’n mooi horloge. Vind ik loop super op tijd.

1 like

Yep Kemmner maakt leuke horloges. Mooi ding gefeliciteerd

1 like

Mooi horloge voor een schappelijke prijs. Gefeliciteerd!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Hele mooie aanwinst! Heb nog nooit van dit merk gehoord, zal mij er is in gaan verdiepen. Veel draagplezier gewenst🙂

1 like