N.A, marktplaats vintage vondsten

Hoe leuk kan marktplaatsen zijn :sweat_smile:. Sinds 2020 al geen nieuw stukje wristcandy meer gekocht…… maar ergens kropen de euro’s toch weer door marktplaats. Ik heb twee toffe (waarvan 1 eigenlijk te klein is voor mijzelf, maar hello levenspartner die toch ook best een vintage horloge zou kunnen dragen) op de kop weten te tikken :see_no_evil:.

Modelletje 1;
Een Junghans, want een Junghans toch :sweat_smile:. Ik weet het, het is nog geen Max Bill (staat op wensenlijstje), maar het heeft wel die mooie vibe die ik kan waarderen bij horloges :hugs:.

Modelletje 2;
Een n.o.s Suzaco, soms kom je van die onbekende merken tegen. Merken waarvan je denkt, wat in hemelsnaam is dit?! Suzaco is juist dat…. Google leverde weinig op, zelfs het forum hier leverde maar 1 hit op. En dan ga je toch twijfelen… is het wat, is het geen troep… maar weet je, dan zie je die wijzerplaat, de kleurstelling, het feit dat ie n.o.s is… helemaal blij ei mee :pray:.

Genoeg gepraat, tijd voor een paar plaatjes :see_no_evil::shushing_face:.

45 likes

Wat een heerlijke kleur wijzerplaat heeft die Suzaco :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd

2 likes

:star_struck: Gefeliciteerd :+1: :clap: :beers:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Ja in de DDR konden ze wel wat. :wink:

3 likes

Deze heb ik ooit voor iemand in orde gemaakt. Jammer genoeg heeft hij hem verkocht en kreeg ik niet de kans om hem te kopen.

10 likes

Snotver, dat is ook een toffe kleur! Ik zit er eigenlijk aan te denken om een andere strap op te zetten… maar is dat done bij een nos vintage horloge :sweat_smile:.

En gewoon even nieuwsgierig, ik bedoel ik heb er geen hoofdprijs voor betaald. Maar is €23 euro een beetje gangbaar voor dit soort horloges?

1 like

Dat vind ik spotgoedkoop

1 like

En heb je geld over om nog een bandje te kopen!

1 like

Kortom goeie deal :grin:, leuk man dat marktplaatsen :shushing_face:

Maar is dat done😅, of moet ie zo origineel mogelijk blijven.

1 like

Er moet niets… origineel is leuk, maar af en toe wisselen moet toch kunnen. Doen wat je leuk/mooi vindt!

1 like

Is niet duur, op Cata zijn ze wat duurder verkocht.

Al kostte deze een tientje:

1 like

All over the place dus :sweat_smile:.

Deze heb ik nog.

14 likes

Dit is toch ook wel een major plaatje, wat wel opvalt…… prachtige dials. Dat mis ik eigenlijk best wel eens in de huidige generatie horloges!

4 likes

Goed gevonden :+1: Ik vind vooral de Suzaco erg mooi.

1 like

Voor felle kleurtjes moet je echt horloges uit de jaren 70 hebben.

3 likes

Voor maar €20 inclusief verzending een Prachtige Seiko 6309-7150 Heb het horloge wel even schoongemaakt (horlogekast, uurwerk horlogeglas etc).

6 likes

Heb zelf een hoop horloges van Marktplaats. Elke dag struin ik even langs het aanbod om er af en toe wat tussenuit te pikken. Soms moet je geluk hebben en er snel bij zijn, soms staat iets simpelweg een beetje ongelukkig op de foto en gok je het erop. Erg tof om dan zo interessante, vaak onbekendere horloges te kunnen krijgen. Een selectie:

12 likes

Gave vondsten zeg!

1 like