Hoe leuk kan marktplaatsen zijn . Sinds 2020 al geen nieuw stukje wristcandy meer gekocht…… maar ergens kropen de euro’s toch weer door marktplaats. Ik heb twee toffe (waarvan 1 eigenlijk te klein is voor mijzelf, maar hello levenspartner die toch ook best een vintage horloge zou kunnen dragen) op de kop weten te tikken .
Modelletje 1;
Een Junghans, want een Junghans toch . Ik weet het, het is nog geen Max Bill (staat op wensenlijstje), maar het heeft wel die mooie vibe die ik kan waarderen bij horloges .
Modelletje 2;
Een n.o.s Suzaco, soms kom je van die onbekende merken tegen. Merken waarvan je denkt, wat in hemelsnaam is dit?! Suzaco is juist dat…. Google leverde weinig op, zelfs het forum hier leverde maar 1 hit op. En dan ga je toch twijfelen… is het wat, is het geen troep… maar weet je, dan zie je die wijzerplaat, de kleurstelling, het feit dat ie n.o.s is… helemaal blij ei mee .
Snotver, dat is ook een toffe kleur! Ik zit er eigenlijk aan te denken om een andere strap op te zetten… maar is dat done bij een nos vintage horloge .
En gewoon even nieuwsgierig, ik bedoel ik heb er geen hoofdprijs voor betaald. Maar is €23 euro een beetje gangbaar voor dit soort horloges?
Heb zelf een hoop horloges van Marktplaats. Elke dag struin ik even langs het aanbod om er af en toe wat tussenuit te pikken. Soms moet je geluk hebben en er snel bij zijn, soms staat iets simpelweg een beetje ongelukkig op de foto en gok je het erop. Erg tof om dan zo interessante, vaak onbekendere horloges te kunnen krijgen. Een selectie: