Wat een beauty… veel plezier ermee. Prachtige foto’s en review!!
Zonnet of 12Move gratis bij de benzine pomp
Geweldige aanwinst… geniet ervan
Gruwelijk mooi! Gefeliciteerd!
Wat een prachtige kleur heeft de wijzerplaat!!
Heel mooi! Wat heeft je besloten om niet de staghorn te nemen maar deze?
Een beauty
Een beauty
Wel over nagedacht door de day-date functie van de Staghorn, die natuurlijk wel gaaf is . Echter, De Source of Life is een horloge dat (ondanks de symmetrie van de plaat) toch al wat aan de drukke kant is. De Staghorn vond ik persoonlijk door dat oranje net iets te druk worden voor mijn gebruik in voornamelijk de “kantoorjungle”.
Goeie reden en een top keus.
14K4? Filmpje met geluid. Wat een nostalgie.
Ook nog even on topic: Wat een fantastisch mooie Aquis. Prachtig van voren en van achteren
Prachtig horloge van een prachtig merk! Vooral de sunburst is indrukwekkend. Ik heb ook geen seconde spijt gehad van de mijne( Aquis Date Titanium)
Wat een onvoorstelbaar mooi horloge…
Ik doe met @daffie mee en lees het morgen, maar voor nu gefeliciteerd en geniet er van in goede gezondheid!
Mooie aanwinst!
Geniet er van.
For the record, ik heb hem voor het eerst gezien bij De Oris boutique in Amsterdam maar heb hem uiteindelijk gekocht bij mijn vaste Oris AD in het Noorden van het land, waar ik destijds ook mijn Oris Sixty Five heb gehaald (Popma Juweliers). Fijne kerel daar, zelf ook een echte horloge fijnproever om een leuk praatje mee te maken. Hij droeg zaterdag toevallig een SLA021 op NATO toen ik binnen kwam met mijn SBDX017.
De Oris boutique heeft er als het goed is nog eentje liggen voor de geïnteresseerden, al begreep ik van mijn vaste Oris AD dat de 2343 stuks er snel doorheen gaan.
Mooie NA voorstelling. Prachtige plaat zo te zien! Veel plezier ervan!
gr, HJR
Schitterend!
Proficiat met deze prachtige N.A.!!!
Ik wens je nog veel kijk- en draagplezier met dit wel heel bijzonder horloge!!!