N.A. Source of Life (Let op: 56K killer!)

Prachtig horloge en een leuke NA.
De geborstelde delen zien er goed uit en de lugs en crownguards springen mooi in het oog met die schroeven erin. Dat is vast een genot om te dragen.

1 like

Mooie aanwinst en prachtige foto’s!

1 like

Hele mooie NA. Deze kende ik nog niet, maar wat een plaatje is het toch! De oranje is inderdaad héél druk, maar deze is mooi in balans (had in eerste instantie de datumring zelfs niet gezien (maar het is nog vroeg :blush: )

Draag’em in goede gezondheid.

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd!

Onverslaanbare horloges in deze prijsklasse

1 like

Schitterend! Van harte en veel draagplezier gewenst! :smile: :+1:

1 like

De mooiste Aquis wat mij beterft.

1 like

Echt een beuker van een horloge. Gevalletje BAM !
Oris rules…:star_struck:

1 like

Prachtig horloge en dito foto’s. Kan eigenlijk alles wat je zegt beamen, behalve:

Door de bezel ogen duikers altijd iets kleiner maar zeker op de stalen band is het best wel een merkbaar horloge. Door de lichte koepelvorm is hij boven waarschijnlijk ook iets kleiner dan de 43.5mm en de geringe hoogte scheelt ook, maar ik zal niet willen zeggen dat een Aquis als een 41mm draagt :stuck_out_tongue:.

Mooi, heul mooi!!! Ik vind deze zelfs mooier dan de Staghorn :ok_hand:t2:

1 like

Majestueuze verschijning. Prachtig! :+1:

1 like

Het is een plaatje.
Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst, afgelopen zomer heb ik hem nog gepast in Italie, voor mij wat teveel bling maar wat een fantastisch horloge.

Absoluut, de kleuren van de SOL komen veel beter tot hun recht dan die van de Staghorn althans vind ik.

Nomgaals veel plezier toegewenst met deze NA.

1 like

Het is zeker geen kleintje nee :slight_smile: Echter, hoe een horloge aanvoelt is allemaal vrij relatief. Wat ik probeerde de zeggen is de Oris door de korte lugs vergelijkbaar aanvoelt als mijn Planet Oceans in 42mm, maar ook als mijn ex-SubC in 40mm. Dit komt met name door de lange rechte lugs van de SubC. De planet Ocean zit tussen de SubC en de Oris in, maar is weer een stukje dikker. Hierdoor voelen ze in de praktijk gek genoeg alle drie toch vrij vergelijkbaar om de pols, ondanks de relatief grote verschillen in afmetingen.

3 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

1 like

prrrr tieeeee taaaahhhh doeng doeng prrrrrrr tut tut prrrrrrrrr

2 likes

Mijn hoogste rekening was dan wel een eind onder de f1000,- maar heb over de jaren toch wel duizenden guldens aan telefoonkosten betaald. :grimacing:

Maar mooie Oris! Gefeliciteerd! Leuk dat er “Noordzee” in het Nederlands op staat :slight_smile:

2 likes

super mooi!

wat bedoel je met 56k killer?

anyone? captain?

1 like

Als 1200 Baud man kon ik 'm even niet plaatsten. :grinning:

2 likes

Toffe NA, die kleur wijzerplaat maakt het geheel wel af. Geniet ervan!

1 like

Lees het draadje even door of Google even. :wink:

1 like