Prachtig horloge en een leuke NA.
De geborstelde delen zien er goed uit en de lugs en crownguards springen mooi in het oog met die schroeven erin. Dat is vast een genot om te dragen.
Mooie aanwinst en prachtige foto’s!
Hele mooie NA. Deze kende ik nog niet, maar wat een plaatje is het toch! De oranje is inderdaad héél druk, maar deze is mooi in balans (had in eerste instantie de datumring zelfs niet gezien (maar het is nog vroeg )
Draag’em in goede gezondheid.
Prachtig horloge, gefeliciteerd!
Onverslaanbare horloges in deze prijsklasse
Schitterend! Van harte en veel draagplezier gewenst!
De mooiste Aquis wat mij beterft.
Echt een beuker van een horloge. Gevalletje BAM !
Oris rules…
Prachtig horloge en dito foto’s. Kan eigenlijk alles wat je zegt beamen, behalve:
Door de bezel ogen duikers altijd iets kleiner maar zeker op de stalen band is het best wel een merkbaar horloge. Door de lichte koepelvorm is hij boven waarschijnlijk ook iets kleiner dan de 43.5mm en de geringe hoogte scheelt ook, maar ik zal niet willen zeggen dat een Aquis als een 41mm draagt .
Mooi, heul mooi!!! Ik vind deze zelfs mooier dan de Staghorn
Majestueuze verschijning. Prachtig!
Het is een plaatje.
Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst, afgelopen zomer heb ik hem nog gepast in Italie, voor mij wat teveel bling maar wat een fantastisch horloge.
Absoluut, de kleuren van de SOL komen veel beter tot hun recht dan die van de Staghorn althans vind ik.
Nomgaals veel plezier toegewenst met deze NA.
Het is zeker geen kleintje nee Echter, hoe een horloge aanvoelt is allemaal vrij relatief. Wat ik probeerde de zeggen is de Oris door de korte lugs vergelijkbaar aanvoelt als mijn Planet Oceans in 42mm, maar ook als mijn ex-SubC in 40mm. Dit komt met name door de lange rechte lugs van de SubC. De planet Ocean zit tussen de SubC en de Oris in, maar is weer een stukje dikker. Hierdoor voelen ze in de praktijk gek genoeg alle drie toch vrij vergelijkbaar om de pols, ondanks de relatief grote verschillen in afmetingen.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
prrrr tieeeee taaaahhhh doeng doeng prrrrrrr tut tut prrrrrrrrr

Mijn hoogste rekening was dan wel een eind onder de f1000,- maar heb over de jaren toch wel duizenden guldens aan telefoonkosten betaald.
Maar mooie Oris! Gefeliciteerd! Leuk dat er “Noordzee” in het Nederlands op staat
super mooi!
wat bedoel je met 56k killer?
anyone? captain?
Als 1200 Baud man kon ik 'm even niet plaatsten.
Toffe NA, die kleur wijzerplaat maakt het geheel wel af. Geniet ervan!
Lees het draadje even door of Google even.