Mooi horloge en verhaal. De afwerking is zo te zien prachtig. Geniet ervan
Goed verhaal en prachtige foto’s van een heerlijk horloge. De kleuren van de wijzerplaat en de bezel gaan echt prachtig samen met die van de kast en band. Toffe datumaanduiding ook!
Wat een fijne horloge’s laat jij de afgelopen jaren zien!
1200 Baud was nog een stuk trager dan 56K Als ik mij goed herinner waren de 1200 Baud modems maar 9,6K bit modems (indien de code per 8 bits per keer verzonden werd).
Het was sarcasme, he? Misschien even een disclaimertje bij zetten de volgende keer. Sorry, sorry, sorry.
Het is ik die mij moet verontschuldigen, ik had het sarcasme moeten herkennen, maar in geschreven taal is dit soms moeilijker dan in de gesproken taal.
Gelieve mij dus te willen verontschuldigen voor het niet herkennen van sarcasme en zodoende uw grap te hebben verknald.
Ja, bij Oris hebben ze oog voor detail. Ook leuk dat het gelimiteerde aantal van 2343 verwijst naar de hoogte van de bron van de Rijn.
Al eens eerder 2x een reactie van dezelfde persoon op je horloge gehad?
Mijn god wat een fantastisch mooi horloge heb je…
ik gezeik thuis (HOEZO… JE HEBT NET EEN NIEUWE), maar ik wil deze ook
Gewoon je vriendin/vrouw counteren met “Ja, maar misschien moet jij ook weer eens een nieuwe tas kopen”… Succes gegarandeerd!
Zkers, een hele mooie uitvoering van een al fantastisch horloge. Die bezel is ook fantastisch gaaf zeg.
dit is bijna de mooiste aquis uitvoering ja . Deze staat samen met de el hierro uitvoering op de 2e plek.
Proficiat!
Maar eh, volgens hun website heb je €200 teveel betaald.
Ach, op 56K is dat peanuts
Het aller eerst wat ik dacht!! Ik word oud…
dan hou ik geen geld over voor een nieuw horloge
Dat is de versie met rubber band, klik op other models.
Geweldig verhaal;
Geweldige foto’s!
Ik hoop stiekem op nog meer posts/foto’s van je tav dit prachtige horloge. Chapeau!!
Prachtige Aquis, prachtige foto’s! Geniet van je NA.
Mijn dank is groot. Wederom prachtige foto’s!
Mooi horloge, mooi verhaal, mooie foto’s! Veel draagplezier!!
Wat is je polsmaat al ik vragen mag?
Een prachtige Aquis! Gefeliciteerd met deze NA en veel draagplezier gewenst.