N.A. To the moon 🌙 and back

Mooi verhaal en zeker ook een mooi horloge!!
Veel draag plezier.

2 likes

Zeker een gaaf ding! Gefeliciteerd! De blauwe pushers houden mij tegen; hoe staan die in het “eggie”?

1 like

Hebben ze goed gedaan, de grotere uitvoering is buiten de maat erg goed … nu zag ik deze versie ook voorbij komen en lijkt me perfect.
Veel plezier ermee en erg mooie foto’s :+1::+1:

1 like

Die pushers zie je eigenlijk haast niet, al klinkt dat gek…ik denk omdat ze diep blauw zijn en ‘blenden’ zo in als je ernaar kijkt.
En storend zijn ze absoluut niet.

1 like

Een prachtig horloge en een mooi verhaal erbij.
Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Mooie uitvoering dit exemplaar! Proficiat en geniet ervan! :ok_hand:

Wees wlkom om hem ook in onderstaande rubriek te posten:

:innocent: :wink:

1 like

Wat is dat voor een gast? :astonished: Mooi horloge, gefeliciteerd!

1 like

Leuk verhaal en een mooi horloge. Gefeliciteerd met deze bijzondere NA

1 like

Prachtige wijzerplaat! Van harte.

1 like

Mooi verhaal en dito foto’s, thanks en veel plezier ervan!

1 like

Goed om te weten, op de productfoto’s vind ik ze altijd vrij dominant. En die plaat is wel echt een plaatje. Deze plaat, de afwezigheid van de datum en de aangepaste maten zorgen er echt voor dat het oude model een mindere keuze is tov deze ondanks dat de oude nu wel erg voordelig te vinden is.

Nogmaals gefeliciteerd, echt een goede keuze. Schoolvoorbeeld van een betaalbaar horloge met presence en heritage.

1 like

Heel mooi horloge en een leuk verhaal om te lezen!

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd!

1 like

Geef ik je gelijk in, op sommige foto’s zijn ze erg aanwezig, maar als je hem omhebt, valt dat echt niet op, en de maat is gewoon top dankzij de lugs die meer naar binnen zijn gemaakt tov het oudere model…

1 like

toch wel een mooie verschijning deze Bulova :+1:
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :pray:t3::hugs:
En een leuk verhaal!

1 like

Prachtige uitvoering van deze Bulova! Gefeliciteerd

1 like

Super mooi! Leuk alternatief op de Omega zo. Veel draagplezier gewenst :tada:

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge, ik heb deze uitvoering ook al geruime tijd op het oog en dit is een itch I will scratch at some point :wink:

1 like

You won’t regret it :+1:t4:, het is echt een beauty zowel de zwarte uitvoering en deze ‘snoopy’

1 like