N.A. Wakmann Commodoor Triple Date Panda

Hele mond vol :slight_smile: En dan is de kast nog Gigandet gemerkt. VJ723 uurwerk. Vrij bijzonder want panda, geen rode wijzer en geen witte chapterring. Nog nooit aan gewerkt en dus eerst maar even naar Alkmaar.

56 likes

:heart_eyes: erg fraai inderdaad! Gefeliciteerd!

Bijzonder mooi!:heart_eyes:

Wat gaaf!

Dank! VJ723 shotje

4 likes

Mijn beste,

Formidabele klok hoor!!
Levendige wijzerplaat.
Veel plezier ermee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Fraaie aanwinst, alvast veel plezier ermee na de service!

Prachtig :heart_eyes:
Als je die ooit beu raakt, wat ik betwijfel, denk dan eens aan me :wink:

Erg mooi!

Commodoor was een V&D merk als ik mij niet vergis, of kijkshop maar dat bestaat niet meer.

Echt grappig dat je klokjes met zoals in deze een top uurwerk kan kopen die destijds waarschijnlijk vrij goedkoop waren. Ik heb zo ook al 2 Velona’s gekocht die prachtig waren, een duiker met dubbele kroon en een chronograaf met Valjoux 7734 die ik op de laatste Rikketik verkocht heb.

Dit is dan weer de overtreffende trap natuurlijk.

wow, schitterende Wakmann !!! (of is het een Commodoor?)

Anyway. Mooie plaat, waanzinnig fraai

Dubbele naam dus. Zie je vaker met Wakmann.

Zo, wat een mooie! :+1:

Potjandorie en in wat voor staat ook zeg. Geweldig mooi!

Mooie Panda!!!

Pffff de mooiste versie ook met die zwarte ring.

Zoals ze het in Temptation zeggen; Bloedje Geil

1 like

Zo worden ze niet meer gemaakt! Gefeliciteerd!

Ik geloof niet dat Wakmann ook maar iets met die V&D en Kijkshopmerken te maken heeft gehad, en ook niet vrij goedkoop was. Google maar eens op Wakmann, of kijk even op Chrono24 :slight_smile:

Dit is waarschijnlijk de beste en mooiste Commodoor die ze ooit gemaakt hebben. Heel apart.

1 like

Wakmann/Gigandet/Breitling verhaal is bekend maar Commodoor werd echt bij V&D en Kijkshop verkocht. Maar goed: of deze daar vandaan komt weet ik niet.