N.ou j.A: Even naar een feestje voor een drankje en wat horloges kijken.

Tsja, wie weet, Ik ben benieuwd of ze dan ook die hoekige modellen weer gaan introduceren.

1 like

Dank!

1 like

Die jij hebt gekocht, denk ik. En een rode cocktail

1 like

Ik direct aan Palm Island , Dubai.

Ik wilde gaan, kreeg ook een uitnodiging, maar is niet gelukt. :slightly_smiling_face:

Leuk, apart horloge. :vulcan_salute: @koetsjh gefeliciteerd alvast !!

1 like

Dat doen ze goed. Dat scheelt gewoon 10% hoogte ten opzichte van een SARB065 cocktail time.

Hoe dan ook gefeliciteerd en draag 'm met veel plezier in goede gezondheid. :+1:

2 likes

Deze gingen hard, ik had de laatste voor vandaag. Vanavond zou Seiko Nederland er tijdens het event nog 5 van elke kleur aanleveren. En ze promoten ze tot zondag. :thinking: Blijkbaar zijn ze best gewild.

Vooral de Negroni is prachtig.

Dubbel gefeliciteerd!! :partying_face:

1 like

Gave Seiko, snap dat je voor de bijl gaat😆

1 like

Zeer schone Seiko, ik ben erg gecharmeerd van die wijzerplaat. Proficiat en geniet ervan!

1 like

Dank, gaan we doen. De witte Arita porceleinen schoonheid moet nog even wachten. :wink:

Overigens is het enige gekkigheidje wat Seiko ook hier nog niet geleerd heeft weer de achterlijk lange (en overigens wel weer heel soepele) band. Die gaat er binnenkort wel af. :wink:

Nee hè, voor het geld van die opengereten cocktail weet ik wel iets beters.
:stuck_out_tongue:

Gekheid Jaco. Een pracht nieuwe aanwinst!
En van harte met je aanstaande verjaardag.
Ik zou er een cocktail op drinken.

1 like

Dank!

Ha, ja, laten we zeggen: anders. Had het er nog met mijn eega over, maar toen was dit “leed” al geschied. :roll_eyes: :slight_smile:

Dat ga ik zeker doen. :wink:

2 likes

Morgen en zondag ook nog. :wink:

Oef! Ik vind 'm mooi!!!

Veel draagplezier!
En alvast gefeliciteerd met jouw verjaardag :grin:

1 like

Knap hoor! Proficiat met beide!:partying_face:

1 like

Ik weet het, maar, ik alweer compleet vol geboekt. :face_with_raised_eyebrow:
Zucht !! :no_mouth:

1 like

Klinkt bekend. Op naar de volgende dan. :wink:

1 like

Dank!

1 like

:rofl: :rofl:

Een Seiko met een fatsoenlijke band… Tja. Dat zou een wereldprimeur zijn. Mocht het een troost zijn: De leren band die bij de Santos zat is ook echt kut. Gevuld, nota bene. Zo stug als de hel. Het bandje bij de Alpinist LE was ook kut, de banden van Farer zijn kut, want veel te dik en stug. Hamilton banden zijn vaak te dik, verkleuren, of gewoon naar… Tja.

Props voor Archimede en Yema. Allebei gewoon fijne banden met een gewone gesp, maar je moet zoeken naar merken die dat goed doen.

2 likes

Ach, komt goed. Een Kaufmann Struis erop gaat wonderen doen denk ik. Of een fijne hagedis. Blijkbaar heb ik teveel horloges (gehad) met 18 of 19mm lugbreedte of standaard op staal, want geen enkele 20mm in bezit. :thinking:

1 like