N.ou j.A: Even naar een feestje voor een drankje en wat horloges kijken.

Hoi Jaco,

Wat een gezellige ervaring en mooie nieuwe aanwinst! :ok_hand: Zeer “leuk” en authentiek horloge en gewoon dus een gaaf ding!

Geniet ervan kerel! :slightly_smiling_face:

2 likes

Leuk geschreven Koetsjh.
Had ik al gezegt dat ie mooi is?
Nee he. Nou hij is prachtig :grin:

1 like

Gaaf horloge! Laatst nog naar staan kijken in een etalage. Verleidelijk! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

1 like

Nogmaals van harte natuurlijk :wink:

Als die witte ooit nog voorbij komt in de etalage dan is de keuze al wel gemaakt denk ik.

1 like

WoW, proficiat met je aankoop. Ik vind de foto’s best goed gelukt.

1 like

Dank allen.

Voor de liefhebbers, het uurwerk is verder niet heel bijzonder op het totaal in goudkleur afgewerkt zijn na.

2 likes

Jaco alvast van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag.

Als drager van klassieke horloges, zoals bijvoorbeeld een gouden DeVille😀 (gisteren nog om de pols gehad), vind ik het toch een mooi en imposant horloge, deze opengewerkte Seiko!

Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Hehe, prachtig verhaal/horloge :raised_hands:

1 like

Leuk verhaal zeg! Gefeliciteerd, hele fraaie aanwinst :partying_face:

1 like

Dank je wel!

Klinkt bekend Hans. :wink:

1 like

Bedankt voor het delen. Geeft weer kleur aan deze motregendag​:grin::blush:

Prachtig horloge :heart_eyes:

1 like

Van harte met de NA!

Ik had mij ook opgegeven voor dit evenement, maar toen ik vrijdagmiddag kwam, hadden ze er geen meer op voorraad en kon men dus ook niet laten zien.
De laatste was net verkocht aan een klant, die hem al om de pols had. Die klant was zo vriendelijk en meegaand dat hij hem nog wel even wilde laten zien.
Wat mij betreft een tegenvaller dus, dat event…
Later op de dag zouden er meer exemplaren worden gebracht door een vertegenwoordiger, dus of ik even terug kon komen. Daar heb ik mijn agenda verder niet op aangepast.

Maar laat dat voor jou de pret niet drukken!
Veel plezier van de nieuwe aanwinst!

1 like

Ha, leuk kennis gemaakt te hebben Dave! :smiley:

Er stond geen HF op onze voorhoofden. :wink:

1 like

Dat is dan wederzijds, Jaco!
Dan had ik jou daar al gefeliciteerd hè :wink:

1 like

Jammer dat je hem misgelopen bent, maar hilarisch dat we elkaar zo tegen kwamen.

2 likes

Nog even een anagram op jouw titel:
N.A j.ou

2 likes

:smiley::+1:

2 likes

Gaaf! Van harte en leuk geschreven NA verhaal! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like