NA 1: Obris Morgan Aegis

Gisteren bericht gekregen van Obris Morgan dat de Aegis deze week verstuurd gaat worden. Ben heel benieuwd.

10 likes

Ik ben ook benieuwd naar jouw eigen fotos!
Ik heb de Pradata en Explorer 2 gehad, vond ze allebei erg goed!

1 like

Ja heel tof dat hij eraan komt!

1 like

Erg mooi op de foto’s inderdaad! Ben ook benieuwd naar je eigen plaatjes…

Ook een nette prijs, in het wit, en met name blauw, ook erg mooi!

1 like

Mijn andere Obris Morgan was een Branco, ook een mooie. Maar ik denk dat ik meer een klik ga hebben met de Aegis.

1 like

Ik ben ook wel benieuwd naar de echte foto’s.
De eerste bestelling gemist, maar zodra het weer mogelijk is plaats ik een bestelling (zwarte plaat en bezel, blauwe wijzer vond ik een mooie combo).

1 like

Alvast veel plezier. Wil je tzt een mooie foto sessie plaatsen??

1 like

Ben ook erg benieuwd naar foto’s ervan! Ik heb zelf de Explorer II gehad, toevallig onlangs verkocht … deze is ook erg mooi.

1 like

Ik zal m’n best gaan doen op een fotoserietje.

Hahaha, weet steinhart eindelijk es hoe dat voelt

:wink:

Veel voorpret!

1 like

De overeenkomsten zijn aanwezig… doe mij maar de Aegis! :sunglasses:

2 likes

Jaaaaa heb dezelfde melding gehad van Justin.
Ik heb de blauwe brushed versie in bestelling staan echter met een aanpassing van de wijzers. Vind de blauwe wijzer plaat met zwarte wijzers geen mooie combinatie en daarom gemodificeerd naar brushed wijzers. Ook krijg ik een blauwe rubberen strap in plaats van de zwarte welke standaard wordt meegeleverd.

Ben zeer benieuwd.
Grt,
Viktor

1 like

Binnen vandaag!
Strakke planning van Obris Morgan, het verschepen begon precies op de aangegeven datum.
Ook heel bijzonder: ik heb (nog) geen rekening gekregen voor invoer en belastingen en zo, ik kreeg gewoon het pakketje overhandigd, en dat met Fedex… Maar misschien komt dat nog later?

Anyway, whatever, ik vind 'm echt heel gaaf! Het op maat maken van de metalen band - heel zwaar en stoer - is appeltje-eitje met de geschroefde links (of-hoe-ze-dan-ook-mogen-heten). Draagt heel prettig.

Wat foto’s zoals beloofd, ik zal 'm later wel 's op rubber zetten, nu nog even van al dat metaal genieten:

De doos:

De inhoud van de doos (gereedschapje, extra push pins, rubberen band, het nodige papierwerk, en horloge):

Prachtig toch?

Ik vind 'm echt mooi, of had ik dat al gezegd?

Vergelijk met WOTD

Op de pols - met excuses voor de plukken haar die in de weg zitten…
Lug-to-lug (53,2 mm) valt reuze mee op mijn pols van zo’n 19,5 cm.

7 likes

Op Facebook ook al gezegd, maar hierbij nogmaals:

Proficiat met deze gave klok! Obris Morgan maakt wel bang4buck modelletjes! En houd maar rekening met die naheffing :wink:

2 likes

Prachtig hoor! Geniet ervan!

En vwb die additionele kosten: bewaar t geld nog ff en pak anders een terrasje met deze knaller om je pols! :wink:

1 like

Blijft een mooi merk Obris Morgan, dit nieuwe horloge ziet er prima uit. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Mooi, mooi, mooi! En de afwerking zal ook weer dik voor elkaar zijn! Wat betreft de afrekening, deze komt inderdaad iets later is mijn ervaring … envelopje met een vaag factuurtje erin, kleine EUR 30,00 schat ik zo.

Edit: even opgezocht, de Explorer II kostte mij vorig jaar EUR 18,45 aan Fedex … viel erg mee dus.

1 like

Mooie Aegis, proficiat! :thumbsup:

1 like

Mij 2 of 3 jaar geleden €40

Proficiat!

FedEx kennende komt de rekening later via de post.

1 like