NA: 16610, de cirkel is rond

Inmiddels bij mij ook zo geregeld :wink: Iets met een (b)ezel :smile:

Nee nooit meer haha

1 like

Ik vind het gaaf hoe nuchter je de invloed van je scheiding op je horloges beschrijft. En ik ben blij voor je dat je dan nu toch bij die 16610 uit bent gekomen!

3 likes

Top dat je je einddoel nu lekker om je pols hebt!

Wel even van andere orde dan cd van jou cd van mij :wink:

In de tussentijd wel veel leuke horloges gehad hoor! Even inspiratie opgedaan :wink:

1 like

Hoi Richard,

Je hebt het niet gemakkelijk gehad, maar wél jezelf weer eruit gevochten. Daar gaat het om! :+1::wink:

Indrukwekkend verhaal! En wat een prachtige NA komt eraan en nog wel van @Bertus1 Dan weet je in ieder geval dat je een top goed horloge binnen haalt! :slightly_smiling_face:

Mag ik je van harte feliciteren en je er heel veel succes en plezier mee toewensen! :slightly_smiling_face::ok_hand:

2 likes

Mmm ik denk er ook wel eens aan om de benen te nemen. Maar als ik dit lees toch maar niet. Ondertussen gefeliciteerd met je 16610, een tophorloge! :+1:t2:

2 likes

Openhartig verhaal. Goed dat alles uiteindelijk goed is gekomen voor je. Toch jammer, een downgrade van je 114060 :wink:

Gefeliciteerd (alvast) met deze mooie aanwinst, geniet er van en laat dit horloge nooit meer gaan!

toen was scheiden nog leuk.

2 likes

Tip, doe dat alleen met al je horloges om.

3 likes

mooiste wat er is cirkels rond maken, proficiat met je NA

1 like

Poeh, onaangenaam indrukwekkend.
Erg fijn dat de cirkel bijna rond is en dank voor je verhaal.

1 like

Klote ervaring maar erg vermakelijk geschreven. Geniet ervan en bouw er nieuwe geschiedenis mee op. En mooi om te zien dat je een Casio MDV106 en een Citizen NY0040 in je lijstje had staan, mooie horloges zijn dat.

1 like

Het hele verhaal (het ellende stuk) doet bij mij maar 1 vraag opkomen. WAAROM??? WTF dat kaalplukken en kapot maken en littekens kerven snap ik echt totaal niks van. Echt niet… echt echt niet. Hoge woord eruit, janken, uitzwaaien en weer door met een nieuwe start. Zo heurt t.

Maar nu, nu komt er wat prachtigs aan wat 100% zeker van jou en jou alleen zal zijn.
Letterlijk een kroon op je comeback .

HULDE.

Als je ex zo een pluk koningin is dan gaat ze jou deze kroon niet gunnen en er heeeeeeeel veel van vinden.
Dus heerlijk aan de koffie bij die heks met jou kroon om de pols.

Kroon?. Kroon!?.. he wacht eens even, jij bent onze koning he?. Jaja geef maar toe ouwe Heineken sloepert dat je er rond loopt… ahaaa hebbes .

2 likes

Wens je in afwachting van jouw bijzondere NA alvast morgen een mooie dag toe! Veel plezier met deze “beroemde” Rolex, het is een prachtig horloge!

1 like

Voorwaarts gelukkig. Bedankt voor je open verhaal!

1 like

Ik ben blij dat alles uiteindelijk goed gekomen is. In de liefde en op horloge gebied! :grinning:

1 like

Bijzonder en indrukwekkend verhaal. Mooi om te zien dat je de negativiteit overwonnen hebt en eindelijk jouw grail kan halen.

Met veel plezier zie ik de foto’s tegemoet.

1 like

Wat een verhaal man en wat geweldig dat jouw wens werkelijkheid wordt met dit horloge.

Heel tof dit gefeliciteerd en geniet ervan.

Een bakje doen bij je ex met het horloge om klinkt inderdaad wel goed :rofl::+1::+1:

1 like

Mooi verhaal en goede foto’s vooral de haan :joy:

1 like

Even snel een berichtje.

Horloge is opgehaald bij JK watchstore. Wat is Jan Klaas een super aardige vent! Leuk gesprek gehad en de prachtige 16610 aangeschaft.

Snel een wristshot en de kluis in.

Na het weekend een uitgebreider verslag, maar nu snel de bus in naar Spa :wink:

8 likes

Ja man, wat een avontuur! En wat een collectie. Met een derde van de gepasserde horloges zou ik al in de auto moeten gaan slapen van m’n liefste (ahem)… Alvast proficiat met de NA!

1 like