NA: 16610, de cirkel is rond

Van harte!
Hopelijk meer geluk met deze. En niet meer in de gezamenlijke boedel ermee he?!

1 like

Inmiddels ruim 2 weken om de pols en hij is er slechts 1 dagje vanaf geweest ten faveure van de LLD.

de 16610 gaat werkelijk overal mee naartoe, mijn DJ boekingen, langs het voetbalveld, de ouderavond, het bakkie koffie bij de ex :smile: , naar het werk, tja waar niet naartoe? :wink:

De cirkel is echt rond, ik ben klaar. Iedereen bedankt voor de leuke reacties in dit topic.
Dit horloge zit niet in de gezamenlijke boedel, dat zal ook nooit meer gebeuren :wink:



(Op de laatste 2 is het horloge zeer slecht te zien :smile:, excuses hiervoor)

16 likes

Triest dat dit in een scheiding wordt meegenomenā€¦ik zal ook niet typen wat ik denkā€¦:wink:

Mooie rolex, geniet er van, oh dat doe je alā€¦:rofl:

1 like

Het gebeurt :frowning:
Het is niet anders maar het is goed zo. Sterker nog, deze Sub is 2 dagen voor mijn verjaardag geleverd toentertijd en heeft op de geboortedag van onze dochter dit jaar een volledige service gehad. Dan moet het zo zijn toch? :blush:

Haha Check! :heavy_check_mark:

1 like

Mooi dat het je weer goed gaat :ok_hand:t3:!!

1 like

Er zijn behoorlijk veel leuke horloges de revue gepasseerd, echter nog leuker om te zien dat je grail (en grail-vrouw) bemachtigd is. Geniet van beiden :wink:!

1 like

Erg jammer wanneer het tussen twee mensen niet meer gaat, het kan gebeuren in het leven maar wanneer het jezelf overkomt, is het toch andere koek. Zonde van de horloges destijds maar goed dat jullie elkaar nu weer kunnen spreken.

Je huidige mijlpaal is je meer dan van harte gegund en ik hoop dat je nog jaren veel plezier van deze NA zult beleven. Koesteren; je gezin en je NA. :tada::+1:

1 like

Ik snap niet je van je ex-partner iets kan " afnemen" waar zoveel sentimentele waarde aan zit. In dit geval jouw speedy. Het leven is echt te kort om je druk te maken over dit soort zaken.

Anyway, mooie sub! Geniet ervan!

1 like

Ik ben blij dat na die zware tijd er een happy ending is. :slight_smile: Veel plezier met je 16610!

1 like

Goed om te lezen dat het forum ook een soort therapie club is waar je naast de normale ā€œharige polsen fetishā€ ook voor andere zaken terecht kunt. Helemaal nu er uiteindelijk een NA uit voort komt. Geniet ervan :muscle:

1 like

Bedankt!

Haha Thanks! Soms geniet ik van beiden tegelijk :stuck_out_tongue:

En zo is het ook! Het eea ligt achter me. Het heeft me andere, duidelijke, inzichten gegeven en de juiste dingen weer leren waarderen (naast mijn horlogehobby :wink: )

:pray:
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. De Speedy gaat zich echt nog wel een keer de weg naar mijn pols vinden, maar voor nu is het goed.

Mede hierdoor heb ik ook de kleine dingen (nee niet 40mm doorsnede :wink: ) weer weten te waarderen.
Als je huis dik onder water staat, je baas zegt dat vanwege de economie er afscheid van je genomen wordt, de koelkast leeg is en vaste lasten letterlijk lasten wordenā€¦ :roll_eyes:

Wil niet zielig of triest overkomen, dat is niet de insteek van bovenstaande.
Hard work pays off, dat heb ik in alle facetten mee mogen maken en dat maakt me best een beetje trots :slight_smile:

Het heeft me meer opgeleverd dan de psycholoog en mediator tezamen :wink:

5 likes