Prachtig.
Voor dit soort verhalen zijn we hier!
Prachtig.
Voor dit soort verhalen zijn we hier!
Potver.![]()
Precies, fijn om te zijn meegenomen in je verhaal. Een prachtige aanwinst.
Prachtige horloge en dito verhaal.
Prachtige aanwinst! En iets wat mij opvalt: ook een kroon die voor mannenhanden bestemd is. Op sommige modellen zitten tegenwoordig van die mieten-wieltjes ![]()
Bedankt voor het delen en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ![]()
Mooi ![]()
Prachtig. Mooie close up foto’s van het uurwerk ook.
Supergaaf! Gefeliciteerd!
Nice JK. Proficiat met deze schoonheid en wederom een schitterend verhaal. ![]()
Wat een top NA, een beauty ![]()
Gefeliciteerd. En dank voor de uitgebreide en leerzame review/topic
Supergaaf, prachtig. Enjoy!
Wow wat een plaatje!
Van harte met deze prachtige aanwinst ![]()
Heel erg mooi!
Is wel jaloersmakend mooi zeg.
Heel veel plezier ermee.
Wat een mooi horloge en dito vethaal! Dank voor het delen en geniet ervan!
Hartelijk dank iedereen!
Kan je uitleggen waarom dit zo bewerkelijk is?
Jazeker! Het is (in mijn geval) een oudere iPhone X met 1x en 2x lens. Samen met een Moment telefoohoesje en een 10x Moment macrolens, kan je heel dicht erop. Ik schiet met de 12 megapixel lenzen, je hebt gelijk als je de nieuwere iphone kan gebruiken met 48 megapixel. Voor mij is dit nu prima.
Nadeel is wel dat je schaduw maakt met de telefoon en dat het heel nauwkeurig luistert. Met de Moment app heb je wel totale controle op de instellingen. Het is vooral 100 foto’s maken en er 5 van bewaren. Er zijn duurdere opties waarbij je verder van het object kan fotograferen, alleen daar is het prijskaartje ook naar.
Volgens mij is er geen weg meer terug haha. Mix van modern en vintage blijft wel leuk!
De spiraalwindingen liggen niet mooi t.o.v. elkaar, EN het is een Breguet-spiraal. Ik kan wel wat qua spiraalwindingen. Maar deze zou ik afslaan.
Kan deels vettigheid en magnetisme zijn hoor. ![]()
Wat een geweldige uiteenzetting ,heb ervan genoten,veel plezier ermee.
Gefeliciteerd J met je prachtige NA!
Wat een pareltje weer, vooral de staat van de kast. Zoals al eerder benoemd door anderen. Fantastische staat van de lugs.
Bedankt dat je ons weer meeneemt in jouw horloge reis.
Altijd erg leerzaam en hoe je de details beschrijft.
En natuurlijk die toffe en mooie foto’s en vooral de details en macro shots. ![]()
Geniet van deze prachtige vintage Longines Chrono!