🚨 NA: 18K Longines 5966 30CH uit 1949….totaal onverwacht!

Ontzettend mooi model. Onverwacht goede stap. :sunglasses:

1 like

Prachtig horloge en een heerlijke NA om te lezen.
Heel veel plezier met je mooie Longines

1 like

Heel mooi man. Voor een aanwinst voor er naast, is dit best een serieus horloge. Mag er best wezen naast de speedmasters. Geniet er van :raised_hands:

1 like

Schitterend NA-topic :trophy:

Mooi verhaal en goede foto’s, ik heb er van genoten @Watchstick_81 :100:

1 like

Prachtige vintage aanwinst, gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Dat zijn van mooie momenten.

Heerlijk verhaal en een prachtig horloge. :ok_hand:
Geniet ervan.

1 like

Prachtig horloge, mooi verhaal. Enjoy!

1 like

Waanzinnige aanwinst! En na dit

kan je inderdaad niet meer terug

1 like

Veel plezier met deze mooie chronograaf :drooling_face:

1 like

Ooit kon men het, een fatsoenlijke chronograaf maken.

Geweldig.

Gefeliciteerd!

3 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst JK :star_struck:

1 like

Pure passie straalt uit je artikel, heerlijk. De 13zn en 30ch zijn samen met de zenith 135 en vacheron 1072/1 voor mij de absolute top.

Geniet van je horloge en je passie

1 like

Gefeliciteerd met deze zeer fraaie Longines uit 1949 :ok_hand: en natuurlijk het verhaal naast de mooie foto’s.

1 like

Proficiat met dit mooie bijzondere horloge. Speld in een hooiberg. Bedankt voor het mooie verhaal en de heldere uitleg. Prachtige foto’s en dan dat uurwerk. Geweldig. Jouw initialen, voorbestemd, kan niet anders dan dat het horloge naar jou is gekomen. Heel veel plezier van dit topstuk.

1 like

Mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! Mooi verhaal en prachtig horloge :star_struck:

1 like

Dit is een mooi verhaal van een zeer fraai horloge. Strak in de letters en cijfers op een nog steeds frisse wijzerplaat.
Mooi hoe er een stukje asymetrie in de wijzerplaat zit door de net niet goed geplaatste 8 uurs en in mindere mate 2 uurs dot.
En die overeenkomstige initialen zijn wel heel bijzonder.
Van harte met deze mooie vintage.
Ik hoop hem eens i.r.l. te zien!

1 like

Supermooi horloge. En wat een leuk verhaal erbij. Veel draagplezier

1 like

Wzt een beauty!!! Heel veel plezier ermee.

1 like

Prachtig horloge!

1 like