Ontzettend mooi model. Onverwacht goede stap. ![]()
Prachtig horloge en een heerlijke NA om te lezen.
Heel veel plezier met je mooie Longines
Heel mooi man. Voor een aanwinst voor er naast, is dit best een serieus horloge. Mag er best wezen naast de speedmasters. Geniet er van ![]()
Prachtige vintage aanwinst, gefeliciteerd ![]()
Dat zijn van mooie momenten.
Heerlijk verhaal en een prachtig horloge. ![]()
Geniet ervan.
Prachtig horloge, mooi verhaal. Enjoy!
Waanzinnige aanwinst! En na dit
kan je inderdaad niet meer terug
Veel plezier met deze mooie chronograaf ![]()
Ooit kon men het, een fatsoenlijke chronograaf maken.
Geweldig.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst JK ![]()
Pure passie straalt uit je artikel, heerlijk. De 13zn en 30ch zijn samen met de zenith 135 en vacheron 1072/1 voor mij de absolute top.
Geniet van je horloge en je passie
Gefeliciteerd met deze zeer fraaie Longines uit 1949
en natuurlijk het verhaal naast de mooie foto’s.
Proficiat met dit mooie bijzondere horloge. Speld in een hooiberg. Bedankt voor het mooie verhaal en de heldere uitleg. Prachtige foto’s en dan dat uurwerk. Geweldig. Jouw initialen, voorbestemd, kan niet anders dan dat het horloge naar jou is gekomen. Heel veel plezier van dit topstuk.
Mooie aanwinst ![]()
Gefeliciteerd met je aanwinst! Mooi verhaal en prachtig horloge ![]()
Dit is een mooi verhaal van een zeer fraai horloge. Strak in de letters en cijfers op een nog steeds frisse wijzerplaat.
Mooi hoe er een stukje asymetrie in de wijzerplaat zit door de net niet goed geplaatste 8 uurs en in mindere mate 2 uurs dot.
En die overeenkomstige initialen zijn wel heel bijzonder.
Van harte met deze mooie vintage.
Ik hoop hem eens i.r.l. te zien!
Supermooi horloge. En wat een leuk verhaal erbij. Veel draagplezier
Wzt een beauty!!! Heel veel plezier ermee.
Prachtig horloge!