Wat een gaaf horloge, heel bijzonder met je initialen en qua maat staat het perfect! Niet een fan van het hagedissenleer, een donkerblauwe leren strap zou goed staan
Prachtig horloge!
Schitterende foto’s en verhaal
Dit horloge is echt bij een liefhebber/expert teruggekomen.
Voor deze verhalen en foto’s blijf ik maar horlogeforum komen. Dit is echt genieten voor mij.
Mooi verhaal, prachtige foto’s, schitterend horloge en geweldige initialen.
Groetjes,
JK
Prachtig. En dit moet toch wel een like-record krijgen, qua horloge zelf, het verhaal, de foto’s en helemaal met die JK op de achterkant (echt, hoe verzin je het). Enig idee waar deze letters nou oorspronkelijk voor waren bedoeld, of mis ik iets?
Ongelooflijk he, uit 1949. Heb zelf niks met het dragen van vintage, maar het zijn wel altijd de meest fantastische en mooiste horloges om te zien. Geniet ervan ![]()
Wow!
Heel bijzonder en bijzonder mooi!
Geniet ervan!
Dit is schoon. Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Mooi horloge en even zo mooi verhaal
Veel draagplezier
Gefeliciteerd met je mooie Longines! Een mooi verhaal bij een mooi horloge. Geniet ervan!
Bedankt voor de leuke reacties!
Komt in orde! ![]()
Dit zijn de initialen die mogelijk de eerste eigenaar erin heeft laten zetten. Of een vorige eigenaar, alhoewel dat minder gebruikelijk zou zijn.
Fantastische aanwinst, veel draagplezier!
Wat een fantastisch stuk. Ik hoop dat je hem meeneemt naar @Cav strakjes mocht je daar zijn. Neem ik zelf wel een doekje mee tegen het kwijlen.
Mooi verhaal man, proficiat!
Bizar toch? Misschien kom je ooit achter, wel geinig.
Leuk geschreven met balanceer act op kurk, net als goede wijn deze 5966 ![]()
De opa van Jan Klaas, JK Watchstore toch?
Helaas, er moet gewerkt worden. ![]()
Sjiel vindt hem wel mooi hoor. Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.
Leuk verhaal en mooie foto’s. Ik hoop op een snelle servicebeurt en daarna veel fly-backen!
Of Johan Kruijff die lazarus een horloge bestelde. Of nou ja, lazarus : spellen was sjowiesjo niet zijn sterkste punt. Anders was ie wel leraar Nederlands gevonden, had Johan gezegd. Maar da’s logisch.
Graag niet meer naar vintage gedeelte verplaatsen, op verzoek van TS.
Prachtige vondst, JK. Heel veel plezier ermee. Je uitgebreide toedracht was leuk om te lezen.
