Prachtig verhaal met een nog mooier horloge. Proficiat!
Mooi stuk en prachtige horloge!
Wat een enorm leuk verhaal om te lezen! En die initialen, het moet zo zijn! Prachtig horloge, wat hebben ze vakwerk afgeleverd in die tijd! Geniet er van en draag 'm met trots!
Bedankt voor de leuke reacties! ![]()
Ik heb een enorm zwak voor Longines, met name oudere chrono’s zoals deze. Dit is echt een topper.
Erg mooi horloge en een leuk te lezen verhaal.
Wat was de kans dat die letters kloppen?! 26 kwadraat? Het had zo moeten zijn, ontzettend gefeliciteerd en dank voor het delen.
Leuk verhaal en staat erg goed om de pols als je het mij vraagt!
Het is een ex van mij en heb wat bijkomende info in een PB gestuurd.
Dit is de man die ik indertijd gecontacteerd heb ivm originaliteit.
Longines Legendary Watches.
NA (net afgehaald) Longines 30ch 1949
Hartelijk dank voor de fijne forum vibes!
Wow super, bedankt voor de informatie en de extra inzichten.