Prachtig verhaal met een nog mooier horloge. Proficiat!
Mooi stuk en prachtige horloge!
Wat een enorm leuk verhaal om te lezen! En die initialen, het moet zo zijn! Prachtig horloge, wat hebben ze vakwerk afgeleverd in die tijd! Geniet er van en draag 'm met trots!
Bedankt voor de leuke reacties! ![]()
Ik heb een enorm zwak voor Longines, met name oudere chrono’s zoals deze. Dit is echt een topper.
Erg mooi horloge en een leuk te lezen verhaal.
Wat was de kans dat die letters kloppen?! 26 kwadraat? Het had zo moeten zijn, ontzettend gefeliciteerd en dank voor het delen.
Leuk verhaal en staat erg goed om de pols als je het mij vraagt!
Het is een ex van mij en heb wat bijkomende info in een PB gestuurd.
Dit is de man die ik indertijd gecontacteerd heb ivm originaliteit.
Longines Legendary Watches.
NA (net afgehaald) Longines 30ch 1949
Hartelijk dank voor de fijne forum vibes!
Wow super, bedankt voor de informatie en de extra inzichten.
Vandaag live mogen bewonderen. Prachtige Longines en ik ben verrast hoe strak de gravure is uitgevoerd. Normaal vind ik gravures en inscripties afbreuk doen aan een horloge, maar hier voegt het iets toe. Kunst op de deksel. ![]()
Wow, dit is een plaatje van een horloge. Zo verfijnd en tegelijk stoer!
![]()
Prachtig!
Wat een mooi verhaal en wat een mooi horloge gefeliciteerd met deze aanwinst ![]()
Megapost. Heel interessant om te lezen en echt een prachtig horloge!
Wat een aanwinst, geniet ervan!
Hartelijk dank voor de leuke reacties!
Het is voorlopig even een bureauklokje totdat het naar de horlogemaker gaat.
Ontzettend mooi horloge! Geniet er van en proficiat
![]()


