NA - 2024 een iconisch jaar

2024 begon al met een voor mij mooi, iconisch, model anticiperend op een aantal mijlpalen NA - Omega Seamaster

Maar daar bleef het niet bij dit jaar. Niet veel later kwam er, redelijk onverwacht, de kans voorbij om een horloge te kopen wat ik eigenlijk al van jongs af aan wilde. Wederom een iconisch model en de Rolex submariner vergezelde de Omega dan ook vanaf de zomer.

Omdat in veel opzichten 2024 een bewogen jaar was, met ten slotte een nieuwe baan in een wat formelere omgeving. Werd het in mijn ogen ook tijd voor een wat netter horloge, eentje waar ik al veel langer naar keek en mijn vriendin al jaren over riep: “uiteindelijk koop je hem toch wel!”

Gisteren was het dan eindelijk zo ver, een derde icoon toe mogen voegen aan mijn collectie! De Cartier Santos!

Het eind van het jaar is vaak een moment van reflectie en bezinning. Met een nieuwe aanwinst zo op het eind van het jaar, kijk ik terug met dankbaarheid op dit jaar waarin ik deze 3 iconen heb kunnen toevoegen. Iets waarvan ik een paar jaar geleden nog dacht dat het onbereikbaar voor me zou zijn.

Nu heb ik wel de belofte gedaan om in 2025 geen nieuwe horloges aan te schaffen er is niets gezegd over tweedehands😜, maar met dit mooie trio lijkt me dat ook helemaal niet nodig! Ik wens jullie, mede horloge afficionado’s, fijne feestdagen en een geweldig 2025!

69 likes

Nice lekker doorgepakt in 2024! Mooie dresser

Krijgen de sub en sea master even veel draagtijd?

1 like

Een Jlc reverso zou de deze mooie set natuurlijk wel verder compleet maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi drietal heb je daar :+1: geniet ervan in 2025!

2 likes

De Cartier is de spreekwoordelijke kers op de taart :cake:
(wat niet wil zeggen dat er geen andere kersen zijn natuurlijk) :grinning:

1 like

Dank! De Sub en SMP gaan redelijk gelijk op, denk dat de Sub het nipt wint qua draagtijd. Maar er zijn zeker situaties waarbij ik de SMP verkies boven de Sub, soms ook lekker calvinistisch omdat het geen Rolex is.

Reflecterend lijkt mij dit een top jaar voor jou. Drie toppers, lekker bezig. Gefeliciteerd met je NA

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!

Oei, 2025 wordt een, eh… lastig jaar. Sterkte :muscle:

1 like

Mooie collectie heb je. Van harte!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Prachtige aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Die Santos staat uitzonderlijk goed op jouw pols!
Heel leuke collectie ook :ok_hand::saluting_face:.

1 like

Mooie set zo! Geniet ervan.

1 like

De Santos is cool :ok_hand:

Geniet ervan :+1:

1 like

Geweldige collectie.
Fijne feestdagen gewenst!!!

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan!!

Zie dan ook dankbaar terug
en vertrouwend vooruit. :four_leaf_clover:

Vrede en alle goeds,
Coenraad.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dat is een mooi jaar, met hele mooie horloges! Geniet er van

1 like

:clap: :champagne:

1 like

Dat is inderdaad een heel mooi trio! Gefeliciteerd met die mooie NA! Het is de favoriet in mijn collectie.

2 likes

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst en het prachtig trio dat je nu bijelkaar hebt

1 like

Van harte gefeliciteerd met de aankopen!
Geniet ervan!

1 like