NA: 20Gram - the unbearable lightness of 'watch-ing'

Bijzonder object maar wel cool! :+1:

1 like

Wow :heart_eyes: super gaaf horloge wat je niet vaak ziet, echt een eye-catcher! Heel veel draag plezier!

1 like

Mijn beste,

Zien, bewogen worden, in beweging komen!!
Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment!!

Ik wens jou vele gelukkige momenten met deze gezaghebbende tijdgeest.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Daar is die dan :clap::clap::clap:

Geweldig exemplaar :tophat:

1 like

Lekker “out of the box” veel plezier ervan! :v:

2 likes

Tof horloge zeg! Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!

1 like

In een woord geweldig! Wat een tophorloge. Draag hem in goede gezondheid!

1 like

Wat een ontzettend tof horloge Wim! :star_struck:
Ik wens je ontzettend veel draagplezier. En nog een Rado voor jouw vrouw onderweg. Het lijken wel feestdagen in België …

1 like

Is mega mooi om te zien. Gun het je van harte. Knap dat het zo past en werkt. Fascinerend.

Op het horloge is het 12.15 als ik het goed begrijp? Geniet ervan. Maak anders een Behrens only topic aan. Ga je het erg druk in krijgen denk ik :laughing:
Maar serieus, zie graag meer foto’s van dit meesterwerk verschijnen.

Enjoy!

1 like

Wat mooi zeg, en leuk om zo te volgen! Heel veel plezier van de NA!

1 like

Bijzonder Wim :ok_hand: was wel schrikken die open doos :scream:
En…happy wife happy life :sunglasses:

1 like

Erg mooi en ook eens wat anders. Veel draagplezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met deze lichtgewicht :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Ik had wel een WTF momentje, maar ik ben heel benieuwd naar hoe het beweegt. Dat ga ik eens opzoeken. Bijzondere aanwinst!

1 like

Heel bijzonder (op de goede manier ;)) horloge! Geniet ervan en dat hij maar lang in je collectie mag blijven.

1 like

Nee nee, hij zat gelukkig nog in een klein boxje :rofl:. Als het aan UPS had gelegen, kans dat ie ook tijdens de inspectie out of the box zou gaan :rofl:. Sorry, mijn Engels he :wink:. Maar wat nou als Wim klacht had ingediend, geen horloge in de doos geen handtekening gezet. Zou UPS toch een klein probleempje hebben zou ik zeggen. :wink:

1 like

Leuk hoor! Gefeliciteerd

1 like

Ik kan niet iedereen taggen, maar het is welgemeend: van harte bedankt allemaal! Ik zit nog in de wittebroodsdagen, dus ik loop hier nog op wolkjes.

:joy: Er is altijd plaats voor just one more watch.

Goed idee :ok_hand:, ik ga daar een fotootje posten.

:sweat_smile: wie weet, zou dit ooit de toekomst kunnen worden?

Dat is zo mooi gezegd dat ik het hier nog even herhaal. :innocent:

:rofl:
Als dit de eerste Behrens is hier, dan is dat nog zo’n slecht idee niet. Ik vermoed dat er nog wel horloges kunnen bijkomen.

Ik kan je al verklappen dat het heel indrukwekkend is. Ik zal een klein filmpje proberen te posten, als ik mijn google drive kan linken hier op HF, dan zou dat wel moeten lukken.

5 likes

Wauw! Zoals ik eerder al zei: fokking cool.

Op jouw foto’s nog veel meer dan op de plaatjes van het Web. Super origineel en tof staaltje techniek

Gefeliciteerd! :clinking_glasses:

3 likes