Knap. En dubbel omdat er ballen van military grade titanium nodig zijn om dat bedrag tegen een niche exoot te durven gooien. Respect!
Een wonderlijk horloge, mooi om te zien ! Geniet ervan
Dat gevoel had ik ook met mân Max Bill mega solar. Die was 24 gram, maar toch.
Maar gefeliciteerd, en veel plezier er mee!
Wat een vreselijk gaaf horloge, ben benieuwd wat dit merk nog meer maaktâŠ!
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Echt een bijzonder horloge. Ga het steeds mooier vinden. Gefeliciteerd. Heel veel plezier ermee.
Alles is eigenlijk al gezegd door de mede HFâers maar laat het me proberen samen te vatten met een krachtig WAUW!!!
Geniet ervan en heel veel draagplezier gewenst
Wat een waagstuk van de techneuten bij Behrens om zoân horloge te ontwerpen. Ontzettend knap en mooi. Gefeliciteerd met deze topper.
Absoluut bijzonder. Tof dat jij als techneut dit kan waarderen. Gefeliciteerd met deze dunne NA
Zeer speciaal, heeft zeker wel iets!
Super tof dat je hebt doorgezet, ik vind hem zelf ook erg mooi vanwege de vorm en de techniek, en dat knip en plak prototype komt me bekend voor .
Uniek horloge man, geniet ervan
Prachtige hommage ook!
Proficiat!
Heel bijzonder. Gefeliciteerd.
Nice. Een zwaargewicht onder de lichtgewicht horloges . Geniet ervan.
Ik had een filmpje gemaakt van het openen. Dus ik hoop dat ik dat afgedekt had.
Heb het ook aan Behrens laten weten, en die gingen dit bij hun logistieke afdeling melden. Meer valt er voor mij niet te doen. Ik had gehoopt uit te kunnen pluizen of UPS zelf een handtekening had gezet maar dat is niet gelukt.
Wauw gaaf is ie zeg!
Gefeliciteerd!
Zeer bijzonderâŠen geslaagd! 20gramâŠwow wat een featherweight.
Dat is het lullige van alles, de verkopende partij is verantwoordelijk voor de bezorging/overdracht aan de kopende partij. Uiteindelijk zou Behrens dus UPS moeten aanspreken op hun wanprestatie en ze zouden natuurlijk kunnen vragen naar de handtekening van de koper en aangeven dat die nooit gezet is. Dus wel door bezorger van UPS. Ja joh, het recht zit soms krom in elkaar.
Mooi, gefeliciteerd