Tof! Gefeliciteerd met je NA!
Heel gaaf! Gefeliciteerd
Er is al een Middle Kingom topic toch?
Zonder dollen, wat een gaaf ding. Weet nog precies op welke camping ik je topic in de caravan lag te lezen in mei, een van de gaafste horloges van het forum wmb
Heel cool om de mechanische delen zo te zien, lijkt mij wel even wennen om de tijd op deze manier af te lezen. Maar wel echt een mooie klok.
Het aflezen is inderdaad serieus wennen. Op hun prototypes waren de markeringen grijzer, en de wijzers zonder rode pijl, dus gelukkig hebben ze dat aangepast. Dan is het nog niet echt evident. Maar ik heb er geen probleem mee om wat langer te blijven kijken.
Moest ik 2 keer lezen, ik dacht dat je het had over het horloge. Die heeft titanium grade 5 balletjes trouwens.
Gaaf horloge man!
Geniet er van!
Leuk om te lezen en bijzonder horloge!
Voor wat betreft hommages, neem je ook verzoekjes aan? Handig om te zien of de maat naar wens is!
Gaaf hoor. Gefeliciteerd en veel draagplezier. 20g jeetje, ik vond mijn ZEP Airweight al enorm licht, maar kennelijk kan het nog lichter en heeft Behrens ook een 11g variant Ik ga mij eens verdiepen in dit merk. Ze maken bijzondere horloges.
Dank allen!
Ik kan je een digitale versie sturen.
Is dit geen toekomst voor 3D ontwerpers?
Voor de liefhebbers, hier is een filmpje (tijdelijk weliswaar):
Hoe beweegt die urenwijzer als hij bij 12 is? Plotselinge reset?
Fascinerend
Jawel, bij 12 (of bij 60) wordt de wijzer volledig reset. Retrograde wijzers dus.
Ik betrapte me er gisteren op dat ik een klein klikje hoorde, en het bleek zo’n reset te zijn.
Excellente keus!
Ik kende het merk niet. Zoveel interessanter dan wat je anders in deze prijsklasse aantreft.
Chapeau!
Zo gaaf. Prachtig ontwerp, een heel bijzonder horloge. Heel veel geluk ermee
Waanzinnig en een absolute conversatie opener
Jaaa, supertof! Gefeliciteerd!
Aan diegenen die zich afvroegen wat ik dan wel voor mijn vrouw had gekocht. Dameshorloges zie je hier niet zo veel.
Eisenpakketje:
- Geel-Goudkleurig
- Goudkleurige metalen band
- Max 30mm
- Quartz
- Datum
- Speciaal
Deze Rado lag dus onder de kerstboom. Netjes hoor, met Mother of Pearl goudkleurige dial, en stijlvolle lugs:
Vanmorgen op maat gemaakt.
Mooi zeg, wat een unieke aanwinst. Veel plezier ermee