Na 28 jaar Longines Horloge teruggekregen

Sluit me aan bij de rest. Prachtig verhaal en mooi horloge!

1 like

:pray: Mooi zeg

1 like

Gecondoleerd met het verlies, en ook dank voor het delen. Geniet van het horloge :+1:

1 like

Gecondoleerd.

Mooi verhaal bij een mooi horloge.

1 like

Bijzonder en mooi verhaal. En een heel fraai horloge. Zo zie je ze niet veel. Dat je er nog maar heel lang van mag genieten.

1 like

Gelezen met een traan in mijn ogen op het einde… Dit omdat recentelijk ook mijn vader overleden is. Sterkte gewenst en beheer de Longines in goede gezondheid :pray:

11 likes

Sterkte! Herinneringen leven voort :pray:

2 likes

Ontroerend verhaal. Lijkt me fijn, zo’n aandenken aan een dierbare.

1 like

Zonder het mooie en bijzondere verhaal had ik het alsnog een pracht van een horloge gevonden, echt mooi!

Wat een bijzonder verhaal kleeft er aan dit horloge zeg.
Gecondoleerd met het verlies, koester de herinneringen aan je vader…
Koester dit horloge zodat het generaties langs binnen de familie zal blijven.

1 like

Gecondoleerd met het verlies… Mijn pa is nog jong, maar ben nu al bang voor de dag dat ik hem ga verliezen.

Prachtig horloge met een nog mooiere herinnering!

2 likes

Gecondoleerd. En wat een ontzettend mooi verhaal. Hopelijk gaat dit horloge nog generaties mee!

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je vader, daarnaast een mooi ontroerend verhaal.
Hoop dat je dit horloge nog heel lang mag dragen, naast dat het een mooi horloge is, is deze natuurlijk ook onbetaalbaar!

2 likes

Ook jij MannetjeMar gecondoleerd met het verlies van je vader, wens je veel sterkte.

3 likes

Tjonge wat een bijzonder verhaal. Gecondoleerd, sterkte en bedankt voor het delen!

1 like

Gecondoleerd en wat een bijzonder en ontroerend verhaal.

2 likes

Zo is het Dennis, ik heb een aantal horloges die ik niet graag weg zou doen. Maar deze is “onvervangbaar” en daarmee ook “onbetaalbaar” :pray:

1 like

Ik denk dat we ons allemaal wel iets kunnen voorstellen bij dit verhaal en de emoties die er bij horen.

Koester het horloge en de herinneringen.

1 like

Graag GEDEELD Harry. Er is niets mooiers dan iets bijzonders geven. Ik heb hem nu weer in bewaring, en zal hem tzt weer doorgeven aan mijn "son and sun :sunny:) zoals mijn vader mij ooit noemde tegen een zakenvriend, ik las dat op een Telex bericht.
Ik was de oudste zoon, en dan heb je al snel een bijzondere band met je pa. (Niets ten nadele van mijn hele lieve broer & zus :heart: overigens)

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je vader. Mooi en ontroerend verhaal. Een prachtige Longines met een krachtig verhaal.

2 likes

MannetjeMar, ook van mijn kant gecondoleerd. :cry: . Je vader verliezen is een groot gemis, dat weet jij inmiddels ook. Jij ook veel gezondheid, en horloge plezier!

1 like