Gecondoleerd met je vader en wat een mooi verhaal.
En een prachtige horloge ik hoop als je er nog heel lang
Mag genieten van Longines horloge
Veel sterkte met het verlies van je vader!
Daarnaast bedankt voor dit mooie verhaal!
Allereerst gecondoleerd met dit immense verlies! Veel sterkte toegewenst de komende tijd, met het verwerken er van.
Zoals je het hebt weggeschreven is mooi om te lezen. Zoals je reeds gemerkt hebt, maakt het nogal wat los bij andere forumleden en worden soortgelijke ervaringen en verhalen gedeeld.
Ik ben zelf (nog) niet ervaren met een dergelijk verlies, dus kan ik mij alleen maar voorstellen hoe dit moet zijn…
Koester het horloge en geniet er op gepaste wijze van!
Mijn condoleances, maar wat een prachtig achtergrondverhaal.
Op deze 2e vaderdag zonder mijn ouwe……….
De mooie herinneringen blijven .
Iedereen een mooie vaderdag, en sterkte als je je pa moet missen
Jij ook sterkte vandaag!
Het gemis went, maar het slijt nooit echt…
Toevallig is het vandaag mijn vaders geboortedag (16-06-1939), 85 jaar dus.
Hij mocht helaas maar 58 jaar oud worden.
Ik zie hem nog iedere avond zijn Certina Bristol handopwinder uit de jaren '60 (cadeau van mijn moeder aan hem destijds) van de pols halen en opwinden.
Geen foto van het horloge, het ligt in de kast bij mijn moeder thuis.
Hoe dan ook, draag die Longines met trots!
Prachtig verhaal en een prachtig horloge. Sterkte vandaag, draag hem met trots!
Thanks voor je persoonlijke verhaal, 58 is wel heel erg jong om te gaan
Gedeelde smart is toch een beetje halve smart op zo’n dag als vandaag . Mocht je het horloge van je pa ooit van je moeder morgen krijgen heb je ook zo’n erfstuk als herinnering…
Dank je!
Ik overweeg al jaren om het horloge te laten opknappen, het zou wel een beurt kunnen gebruiken en wat cosmetische herstelwerkzaamheden…
Ook droeg hij 'm op een Fixoflex band, wellicht een leren band monteren en dan bij speciale gelegenheden dragen.
Bijvoorbeeld op 15 oktober 2025, mocht ik dat halen dan ben ik op die dag even oud als mijn vader op z’n sterfdag .
Ik lees jouw verhaal 2 jaar na dato @Stickdial73
Krachtig en liefdevol. Dingen die er echt toe doen. Dank voor het delen.
Geweldig dat je een tastbare herinnering aan jouw vader op deze dag mag en kan dragen
Ik kan even geen betere besteding van je geld bedenken.
Dat dus.
BV vandaag.
Dubbele special.
Zowel vaderdag als zijn verjaardag
100% zeker doen. Neem wel een goede horlogemaker “want er is geen 2e kans ”. Post t.z.t. maar een foto als je het hebt besloten te laten doen.