Na 28 jaar Longines Horloge teruggekregen

TXS, Draagt idd plat en comfortabel :ok_hand:

1 like

Je verhaal raakt me, prachtig.
Een horloge met een immense emotionele waarde.

Draag het met trots en draag de herinnering uit.
Ik hoop hem nog vaak te zien hier op het forum.

1 like

Mooi verhaal. Sterkte met het verlies.

Koesteren dat horloge. Sterkte met het verlies. 🥲

1 like

Sterkte met het verlies. Het verhaal bracht toch een glimlach op m’n gezicht, geniet er van.

1 like

Geweldig verhaal en een geweldig horloge

1 like

Mooie klok en een nog mooier verhaal.
Voelde even de oogjes prikken…

1 like

Mooi verhaal!!!

1 like

Ontroerend! Prachtig .

1 like

Prachtig, een dikke like.

1 like

Een ontroerend verhaal.

Allereerst heel veel sterkte en steun gewenst met de verwerking van het verlies van jouw vader.
Ook natuurlijk aan alle familieleden, kennissen, bekenden en vrienden.

Maar wat een leuk verhaal van het gestolen horloge…
En dat jij dit op poten gezet had om hem dit te schenken voor zijn verjaardag.
Leuk dat je dit alles nog weet en dat maakt dit een heel mooi, bijzonder en heel apart horloge.

Niet zomaar iets kopen en dragen.

Nee dragen met historie en gevoel en een achtergrond.
En dat is onbetaalbaar…
Je vader is er heel zuinig op geweest dat is hem aan te zien en hoop dat je dit prachtige en onvergetelijke zeer bijzondere exemplaar met veel plezier en vaak zal dragen. En met het dragen aan je vader zal denken.
Geniet er met volle teugen van.
Bedankt dat je ons hierin heb laten meedelen.
En nogmaals het verhaal maakt de waarde van het horloge.

1 like

Het is al vele malen eerder verteld, maar geweldig verhaal man en een zéér fraai en bijzonder horloge ! Echt iets om permanent in de familie te houden.
Wees er zuinig op.

1 like

Mooi verhaal! Dank voor het delen en geniet er van :+1:t5:

1 like

Gecondoleerd met het verlies, wat een gevoelig verhaal, het heeft een aanzuigingskracht om het weer te lezen, maar iedere keer met een brok in mn keel. Met het horloge zijn jullie voor altijd samen.

1 like

Gecondoleerd en mooi dat je er op deze manier een goede herinnering aan hebt.

Ook een mooi horloge en die caseback is wel fraai, maakt hem wel speciaal vind ik.

1 like

Gecondoleerd met je vader. Een bijzonder verhaal, en één van de mooie aspecten van onze gedeelde hobby, een horloge doorgeven aan een volgende generatie.

1 like

Wow, wat een verhaal, ook hier een traantje gelaten.
Ik heb het geluk dat mijn vader nog leeft in goede gezondheid. Met zijn 74 heeft ie nog wat jaren te gaan💪.

Sterkte gewenst met dit grote verlies.

1 like

Nog gecondoleerd met het verlies van je vader, heftig. Maar wat een mooi verhaal en wat een schitterend horloge. Ik had deze nog nooit gezien. Bedankt voor het delen!

1 like

Prachtig verhaal en wat een mooi horloge. Alsnog gecondoleerd. Laten we hopen dat jouw zoon er nog heel lang op moet wachten :clinking_glasses:

1 like

Toffe MedeForumLeden. :facepunch: :pray:

Achter deze post & dit horloge zit nog veel meer emotie dan ik kon uitdrukken in mijn post. Ook mijn hele horloge hobby is begonnen met het krijgen van een Seiko van mijn vader na mijn eerste “Swatches” Daarna ben ik pas echt los gegaan op horloge gebied.

Ik ben behoorlijke novice (“nieuw” in marine termen) op het Forum. Ik wil IEDEREEN die heeft geliked en gereageerd heel hartelijk bedanken voor de reacties. Echt een TOP community hier.
Iedereen een mooi en vooral gezond weekend, vier het leven en onze hobby.

4 likes