Absoluut 100% mee eens!
Een prachtig ontroerend verhaal. Gecondoleerd met het verlies, veel sterkte gewenst komende tijd.
Prachtig verhaal, bedankt voor het delen. En gecondoleerd met dit heftige verlies.
Mooi verhaal. En uiteraard Gecondoleerd.
Zo zie je maar het is niet een bepaald merk of model maar het verhaal erbij wat een horloge bijzonder maakt.
Mooi verhaal dankje voor het delen
En gecondoleerd natuurlijk met je vader
Gecondoleerd met het verlies van je vader. Prachtig verhaal en horloge. Koesteren.
Heel mooi!
Gecondoleerd! Mooi verhaal, welke horloge dan ook, mooier kan het niet!
Prachtig !, ook het horloge.
Op de eerste plaats natuurlijk gecondoleerd met dit grote verlies. Ben zuinig op dit horloge.
Het is nu al waardevol voor je, maar het wordt alleen maar meer waard voor je.
Mijn vader is dit jaar al 20 jaar geleden overleden.
Ik heb zijn Seiko handwinder van inmiddels 50 jaar oud een paar jaar geleden volledig laten reviseren, en die wordt nu bij speciale gelegenheden gedragen. De eerstvolgende is zijn verjaardag, dan vaderdag, en zo nog een paar.
Dan is hij er toch weer een stukje bij.
Allereerst Gecondoleerd!
Wat een prachtig horloge is dat, ik begreep van de dial eigenlijk helemaal geen ene moer, gelukkig staat er nu een videootje in het âfliegertopicâ hoe het werkt.
Gecondoleerd man⊠en alle andere leden met gelijke ervaringen ook natuurlijk. Zoân topic doet je even nadenken, beseffen, waarderenâŠ
Sterkte
Gecondoleerd met het verlies van je vader.
En wat een pracht horloge met een bijzonder verhaal. Bedankt voor het delen.
Dit horloge maakt nog weer eens duidelijk hoe belangrijk een goede tijdmeting is voor (n)avigatie.
gecondoleerd! practig horloge
Gecondoleerd en fijn ook een tastbare herinnering in de familie te houden!
Gecondoleerd.
Je verzint het niet.
Ik ben blij voor je dat je zoân cool aandenken aan de goede man hebt. Dat je er maar lang van moge genieten.
Hier draait voor mij het hele horloge verzamel gedoe omheen. Legacy! Bijzonder verhaal en een bijzonder horloge. Gecondoleerd met je vader, maar zo draag je hem elke dag een beetje bij je.
Heb een mooie dag!
Mooi verhaal en echt een gaaf horloge. Draagt ook best plat zo te zien?
Ik heb toen in een dolle bui samen met collega marinier tot ongeveer 3.500 meter de Pico BolĂvar beklommen (hoogste berg van Venezuela met net geen 5.000 meter) Met het horloge in de rugzak. Toen waren wij behoorlijk uitgeput, en 2 Duitse toeristen hoogteziek, dus weer naar beneden, en weer aan het bier