NA : 2x premium van Nederlandse bodem

Door de jaren heen heb ik vele verschillende merken horloges in mijn bezit gehad. Vorig jaar begon mijn voorkeur en smaak te veranderen en zat te kijken naar wat meer exclusievere horloge merken en bij voorkeur uit Nederland. Nu had ik van een vriend van mij al een keer een Christiaan van der Klaauw omgehad en het hele verhaal achter het ontstaan van het merk intrigeerde mij wel. Vorig jaar zomer kwam ik bij Juwelier van Bruggen in Utrecht terecht om verschillende Nomos horloges te bekijken/passen, hier kwam ik in “aanraking” met het merk Van der Gang ook uit Nederland, het verhaal achter dit merk vind ik erg mooi en ook dat het horloge speciaal voor de koper gemaakt wordt vanaf het moment dat de bestelling is gedaan. Hiervan verschillende gepast en mijn interesse was gewekt :grinning: ook had hij een CvdK met een gouden kast welke mij niet geheel kon bekoren.

Hierop ben ik een paar weken later nogmaals terug gegaan om nog een keer een paar modellen van Van der Gang te passen en ik had 2 modellen welke ik erg mooi vond nl. de Original en de classic GMT. Na beide gepast te hebben heb ik gekozen om de Original te bestellen.

Een paar maanden later werd mij de Van der Gang classic GMT aangeboden door de eerste eigenaar en deze kon ik niet afslaan :blush: het is precies de configuratie die ik het mooiste vond en ben overgegaan tot aankoop van de GMT.

Ook heb ik een mooi struisvogel lederen band erbij kunnen kopen om af te wisselen :+1:

Zo had ik sneller dan gedacht al een Van der Gang in de collectie (de original wordt volgende maand geleverd) en ging ervan uit dat het voorlopig rustig bleef binnen de collectie…

Toen zag ik een paar weken geleden een Christiaan van der Klaauw Ceres 1974 op het forum :open_mouth: wat het model is wat mij het meeste aansprak binnen de collectie van CvdK en meteen contact gelegd, afspraak gemaakt en de volgende dag was ik de trotse eigenaar van de Ceres 1974 met naar mijn inziens een van de mooiste wijzerplaten die ik heb gezien :upside_down_face: Ook dit exemplaar van eerste eigenaar wat ik toch ook wel erg prettig vindt en volledig in de garantie, nu nog een aantal foto’s :+1:

160 likes

Hem even flink uit de spreekwoordelijke broek laten hangen :ok_hand:t2: echt allebei geweldige horloges, veel draagplezier

1 like

In 1 woord en emoji: WoW :heart_eyes:

1 like

Proficiat met beide NA’s!

1 like

Soms moet het :rofl::rofl:

1 like

Ach ja je moet soms wat het deze hobby :rofl::rofl:

1 like

Zo…. Helemaal klaar dus :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Van harte met deze geweldige NA’s van eigen bodem.

Ongeveer een jaar geleden las ik in het FD een mooi artikel over van der Gang. Dat artikel is bij mij de aanstichter van de horloge liefhebberij geweest. Ik heb er nog nooit iemand een zien dragen, maar ze lijken me prachtig verfijnd. Vanwege voornoemde staat er bij mij voor de toekomst ook een op mijn lijstje. :slight_smile:

Proficiat en geniet er van!

1 like

Heel gaaf deze 2, heb er eigenlijk geen worden meer voor…
Prachtig zeg :star_struck:
Heel veel plezier er mee :grin: :+1:

1 like

Blijven prachtig horloges. Toen ik hem vorige week zag (CvdK), begreep ik meteen waarom je deze hebt gekocht. Veel plezier ervan! :sunglasses:

1 like

Oefffff. Heel erg chique. Doe je er volgende week één om? :wink:

1 like

Wow ,2 prachtige horloges .Gefeliciteerd .

1 like

Dat lijkt me een uitstekend begin van het nieuwe jaar, gefeliciteerd!

1 like

Ga ik zeker doen Bert, kijken wat het dan gaat worden :blush:

1 like

Goedbekeken, nooit meer wegdoen deze twee

1 like

Gewoon een keer gaan passen bij bv. Juwelier van Bruggen Utrecht of anders op afspraak bij Van der Gang in Dokkum :+1:t2: hebben ze alle modellen en/of configuraties in voorraad om te passen :wink:

1 like

En hop, wat is er mooier dan 1 aanwinst!? Jawel, 2 aanwinsten :+1:

1 like

Twee Nederlandse Toppers! Fantastisch. Veel plezier ermee.

1 like

2 x prachtig :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

klopt :grinning: en de 3de is onderweg :blush:

1 like