Wauw wat een NA’s. Prachtig. Gefeliciteerd. We mogen trots zijn wat hier van eigen bodem komt.
Gefeliciteerd… Beide pracht stukken!!
Al erg mooi. Van harte!
Een mooie én een waanzinnig mooie aanwinst. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Koop lokaal. Dat is in dit geval bepaald geen straf. Fraaie aanwinsten! Geniet, draag ze met veel plezier en blijf je verbazen over hoe mooi mooi man zijn
Prachtige aanwinsten en de Van der Gang gmt is een heel fraaie !
“Koopt Nederlandsche waar, dan helpen wij elkaar!”*
Leuke horloges! Ook omdat deze dus van Nederlandse bodem komen.
Nu alleen nog een Grönefeld (en een Holthinrichs en een Staudt en een TW Steel ;-))
*Met deze nationalistische slogan wilde de Vereniging Nederlands Fabrikaat in een reclamecampagne in de jaren ‘30 burgers stimuleren om producten van eigen bodem te kopen. Omdat ons land klein is, is export altijd belangrijk voor onze economie geweest.
Heeft voor mij ook zeker een grote toegevoegde waarde Ik zal ook eens bij Grönefeld gaan kijken
Staudt vind ik persoonlijk wel gaan en TW steel komt niet in aanmerking
Twee prachtige aanwinsten gefeliciteerd ermee.
Heb op de site gekeken en bij het openen van de site kreeg ik meteen een melding dat ze geen nieuwe aanvragen/aankopen konden aannemen is kwa prijs wel een paar stappen omhoog 🫣 maar wel mooie horloges
Heel mooi Ralph. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten…
Prachtig, heel veel draagplezier.
Heel erg mooi veel plezier ervan!
Mooi gemaakt Gefeliciteerd met de aanwinsten
Die Christiaan van der Klaauw is echt prachtig, gefeliciteerd
Escaleert compleet uit de klauwen in huize Seumpie
Prachtige horloges😍
Dank je
Prachtige horloges. Heel veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinsten
Schitterend! Is er al zoiets als een Nederlandse heilige drie eenheid? Want deze twee mogen daar deel van uit maken.