Prachtig geweld van eigen bodem
Maar als we het over een NL holy trinity hebben mag een Stefan Ketelaars niet ontbreken.
Prachtig geweld van eigen bodem
Maar als we het over een NL holy trinity hebben mag een Stefan Ketelaars niet ontbreken.
Hi all,
Ik heb wat vragen en opmerking over deze horloge. Het zijn nogal kritische vragen.
OP mag ik dat stellen? Ben benieuwd naar jouw mening aangezien je deze horloge hebt gekocht?
Wil niet jouw NA verpesten met deze vragen, zonder jouw goed vinden.
Ook zeer mooi en een eigen “gezicht”
Ja Ketelaars of Grönefeld. Of we droppen CvdK danwel VdG. En laten we @LigureWatches niet vergeten. Maar we drijven off-topic. Dit zijn twee geweldige merken.
Zeker het noemen waard
Vandaag besteld 2035 in huis
Mooie aanwinsten, veel plezier toegewenst
Bestel ik nu alvast een Ketelaars heb ik tijd om in de tussentijd te sparen leuk dat je ook op het forum zit
Tja, prachtig mooi… . En dat is wat het is. Ik ben al Van der Gang fan vanaf het moment dat hij zich voor het eerst liet zien met zijn horloges. En datzelfde geldt eigenlijk ook voor Van der Klaauw. Topklasse horlogerie, zonder twijfel. Kost wat, maar dan heb je ook wat!
Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinsten! Geniet ervan.
Verdraaid ik had je juist niet getagged omdat je belangrijkere dingen te doen hebt @stefanketelaars.
Kom zeker een keer kijken in Waalre
Nice hoor. Van harte!
fijne horloges!
Dubbel gefeliciteerd! Wat is die Van der Gang heerlijk zeg!
Heel fraai. Mooie, onderscheidende, merken.
Mooie horloges! Veel draagplezier !
Wat is die Van der Gang heerlijk zeg!
Dank je
Ik heb twee jaar geleden mijn Friese stoelklok van Christiaan van der Klaauw verkocht.
Christiaan van der Klaauw is op en top vakman.
Super tof! Je was me net voor met de CvdK
Super tof! Je was me net voor met de CvdK
Dank je hoorde van meerdere dat ze interesse hadden