Mijn gebruikersnaam weer eer aangedaan: deze kloeke GMT siert sinds vandaag huize GMTplus1. Lekker comfortabel qua kast en bracelet, mooie maatvoering en gewenste specs. Smetteloze afwerking en solide gemaakt. De forse kroon doet met gemak zijn dingen. Mooie afwisseling tussen brushed en polished delen. De bezel is zeker apart met de twee kleuren keramiek. De datumloep is even wennen… De sluiting ben ik nog niet kapot van zonder drukknop(pen).
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst
Mooi hoor
Rechtstreeks van Gnomon?
En zo ja, hoe zat het met de afhandelingskosten?
(Zit er namelijk zelf ook over na te denken)
Die bezel lijkt me zoooooo mooi in het echt!
Gefeliciteerd, veel draagplezier!
Grt. Marco
Ja direct via gnomon (zou niet weten hoe anders…) moest iets van €31 betalen aan BTW e.d. dus bij elkaar zo’'n €750
What the hell, je betaalde max. €50,- aan extra kosten bij een bedrag van rond de €700,-? Ik bestelde een aantal jaar geleden een koffer voor mijn elektrische gitaar en bij een bij van €230,- moet ik €50,- extra betalen aan de bezorger… You win some and you lose some, I guess…
Leuke zomerse duikert! Doe eens niet zo lafjes met een plaatje…meer! Ik had graag het voltallige kleurenspectrum van de dial/bezel gezien
Morgen meer in daglicht…
Erg fraaie klok, orginele kleurstelling vooral!
Mooi! In eerste oogopslag dacht ik een dobbelsteentje te zien ipv een datumloep
Van harte! Blijft een schitterend horloge! En weer een bewijs dat je via Gnomon nooit veel extra invoerkosten betaalt…
Mijn beste,
Wederom een succesvolle globetrotter!!
Ik wens je er dan ook vele aangename momenten mee!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis.
knap , ben benieuwd naar meer foto’s in de zon!
Mooie aanwinst gefeliciteerd
Fantastische klok!
Ik ook, mijn werkgever heeft daar weer andere gedachten bij…
Mooi ding man, en inderdaad een glidelock sluiting was hier mooier geweest, beetje standaard.
Heel gaaf.
De afwerking ziet er wel erg top uit. Veel plezier ermee!