NA 7002 - 7001 Seiko uit 1990

Seiko 7003 - 7002 uit 1990 voor een prikkie overgenomen van iemand waar ik met mijn ogen dicht van durf te kopen. Geen forumlid maar een begrip in Horloge land :+1:

Past mooi in de verzameling :joy::+1:


24 likes

Prachtig!

Waarom overkomt mij nou nooit zoiets?!

1 like

Stond in FB groep. Ik wilde de vraagprijs betalen maar de verkoper trok er op eigen initiatief nog een paar tientjes van af. :+1::+1:

2 likes

Verdorie, nog een Seiko!

:tada: :wink:

1 like

Gefeliciteerd, wel wat aftermarket onderdelen helaas.

3 likes

Gaaf! Is wel een after market bezel insert denk ik

1 like

Voor € 110,00 hoor je mij niet zeuren :joy:

2 likes

Dat begrijp ik :slight_smile: Het is ook de vraag hoe erg het überhaupt is, zolang hij maar niet verkocht is als 100% origineel, voor een premium prijs. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst in ieder geval!

1 like

Mijn beste,

Ziet er “gebruiksklaar” uit!!
Goed hoor!!
Veel draag-plezier dan ook met deze getalenteerde Seiko. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Leuk ding voor weinig geld! Van harte! :slight_smile: :+1:

1 like

Van harte en als je er blij mee bent prima toch. Inderdaad zijn wel plaat, wijzers en bezel inleg aftermarket, dus vraag me wel af wat je dan bedoelt met ‘verkoper die ik blindelings vertrouw’?..:wink: De plaat zou een 17jewels Japan model moeten zijn zoals @sq100 laat zien.

Overigens is een originele ook ongeveer voor dat bedrag te koop. Soms minder en soms iets meer indien in goede staat.

1 like

Verkoper had mij laten weten dat AM materialen in zaten maar wist niet precies welke. Ik lig er niet wakker van :joy:

1 like

Leuk ding hoor. Ik heb altijd wel een zwak voor de 7002. Kwalitatief niet het beste uurwerk, maar persoonlijk vind ik de wijzerplaat leuker dan die van de SKX. Ik heb de 7002-700a.
Jammer dat het merendeel van deze 7002 Seiko’s zijn vernacheld met allerlei fel gekleurde wijzerplaten en rare fantasiewijzers. Kijk maar eens op Ebay. Eeuwig zonde.

Voor de purist die een goede 7002 zoekt:
https://forums.watchuseek.com/f281/how-buy-seiko-7002-diver-collectors-buying-guide-258086.html

1 like