NA 9.342 km ver weg gekocht. Een ‘Zenith’ uit China.

Mooie Brodie :+1: ik ven benieuwd hoe het uurwerk zich gaat houden. Tot nu toe geen slechte berichten gehoord?

1 like

Mooi horloge :+1:

1 like

Zo, dat las lekker weg! Mooi verhaal, mooi horloge en nog mooiere foto’s! Heel veel plezier ervan!

1 like

Zonde. Hopelijk heb je nu de looks en niet de lasten.

5 likes

Geweldig wat een verhaal weer. :grin::+1: Toffe aanwinst.

1 like

Leuk horloge, mooie fotos btw :+1:t2:

1 like

Met die helm ziet ie het daglicht niet eens. Laat staan moraal.

Of was dat juist het moraal van het verhaal?

1 like

Wat een gaaf ding! Mooi verhaal ook Kevin, enjoy!! :partying_face:

1 like

Mooi verhaal en mooie foto’s :+1:t2:. Kekke kleur en ziet er keurig uit. Gefeliciteerd met deze NA van verre :grin:

1 like

Lekker geschreven en heerlijke foto’s! Hartelijk dank voor het delen en veel plezier!

1 like

Prachtige El Plimelo :wink:
De looks van dit horloge is echt geweldig. Ik ben benieuwd naar het uurwerk en hoop dat ie net zo goed is als de rest. Gave aanwinst.

5 likes

Veel waar voor je geld.

1 like

Mooi horloge, leuk verhaal!

1 like

Schitterend verhaal en wat een prachtige NA! Ook zeer mooie foto’s. Proficiat, geniet ervan!

1 like

Ik vind’m over de hele lijn geslaagd, echt tof!

1 like

een hommage of niet, het is en blijft een mooi horloge
draag hem met plezier

1 like

Die ‘urenteller’ is idd een 24 -uurs register. Ik denk dat ik hem ga vastlijmen op de dial😂

Ze krijgen goede recensies. En moet zeggen dat ik er alleen visueel al enorm van geniet. De afwerking is echt serieus goed. Uurwerk is wat ‘ruw’ maar blijft een feest om naar te kijken. Zo heerlijk mechanisch

1 like

Mooi ding :ok_hand: Maar wil je hier dan wél krassen op maken?? Ik zou deze voor de zondag bewaren hoor!

Die Zenith was zeker een grail. Misschien wel het mooiste horloge ooit. Maar op deze aardkloot bezit je in de kern natuurlijk niets. Je mag het slechts gebruiken. En heb er enorm van genoten…

6 likes