NA 9.342 km ver weg gekocht. Een ‘Zenith’ uit China.

Thanks!

Gewoon 12 uur toch?
Is hij in te stellen met een andere tijd of is het een 2e weergave vd tijd?

1 like

12 uurs I stand erected

2 likes

Geen idee maar het was onnodig :+1:

1 like

Zelfde uurwerk heb ik ook, in een ander model kast.
Is zeer nauwkeurig kan ik u melden :innocent:

1 like

Weer heerlijk geschreven en met prachtige foto’s :star_struck: Dank voor het topic en het delen :+1:

1 like

Erg mooi horloge en in de safari uitvoering ook de mooiste die sugess aanbied. Ik heb er zelf ook lang over zitten twijfelen en een paar weken terug aangeschaft met de stalen band. Na 1 keer dragen op een mooie Fluco leren band heb ik het horloge niet meer om gehad. Geen idee waarom. Het is echt een schitterend horloge, loopt perfect, is goed afgewerkt en is qua maat prima geschikt voor een kleinere pols. Maar ik mis de klik. :man_shrugging: Binnenkort in het blauw te vinden.

4 likes

Mooi man! Deze komt er hier ook

1 like

Mooi verhaal en erg mooi horloge.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat kost zoiets moois uit China?
Heel veel draagplezier.:+1:

1 like

Nee vooral goede, maar het blijft natuurlijk afwachten.

1 like

Het voelt goed, ziet er goed uit, zie je vast snel, dan mag je zelf beoordelen.

Dan zou ik hem zeker op staal dragen. Een dag. Dan kan je daarna altijd nog iemands topic gebruiken als verkapte verkoopomgeving😂

1 like

Ik was €249 inclusief verzending , stalen bracelet, en import kwijt. De import was niet geheven. Dat vertelde de verkoper mij al.

Ik vind dat niet goedkoop, maar het is dan ook geen goedkoop horloge. Het is een geweldig ding.

4 likes

Ik vind het niet duur voor zo’n prachtig horloge.
Geniet ervan, met en zonder muren…:wink:

1 like

En wat vinden wij van deze Zorro?

8 likes

Zijn die blauwe pushers resten van folie, of echt blauw bij sommige varianten.

Moet zeggen, ook al dikwijls naar dit model zitten kijken. Afwerking ziet er goed uit, en het ST19 binnenwerk is mooi.

Dat verbaast me eigenlijk niets. Voor de @vinwat clinics gebruikten we de Chinese equivalent van de ETA 6497. Tijdens een van de laatste clinics had @Climholland een timegrapher meegenomen en konden de deelnemers hun weer lopende uurwerk er eens opleggen. Die liepen akelig netjes.
Zelf heb ik al een aantal horloges gebouwd, met die zelfde uurwerkjes en die lopen echt prachtig.

Maar voor zo’n prachtige handwinder chrono is het niet veel geld.

3 likes

Ook serieus naar gekeken. Maar denk dat het vooral een leuke variant is maar snel verveelt .

Super mooi horloge, en dito foto’s.
Gefeliciteerd man, erg gaaf

Enneuh:

aGHG8wZQg4JZUSKzk9

:wink:

5 likes

Ook gaaf…

6 likes